AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Har inntrykket av at lignende bluser/skjorter finnes overalt nå, men jeg har alltid tenkt ved første øyekast at jeg ikke kler dem, og har oversett dem i butikkene. Her om dagen prøvde jeg to stykker(som jeg også kjøpte), og de satt superfint på meg! Har alltid hatt lite med bluser o.l., og tenker at det nå er på tide å kjøpe inn noen. http://www.cosstores.com/Store/Women/New/Slim_fit_shirt/365246-4558003.1#c-5059883 - Her er et eksempel. Kanskje ikke den fargen jeg er ute etter, men hvert fall klassiske snitt og nøytrale farger som hvitt, beige/kremhvitt, sort o.l. Noen som vet? Når det kommer til prisklasse - middels. Vil ha noe med kvalitet, samtidig som det ikke koster altfor mye. Anonym poster: 453138b3ee5ebd1ad14e97795ea5c71d
Wonders Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 (endret) synes jeg ser slikt over alt, Ta deg en tur på et storsenter. Trål det godt eller spør om hjelp med en gang. Endret 9. januar 2013 av Wonders
Gigi Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Jeg føler også at jeg ser de over alt på steder som Vero Moda, Gina Tricot, H&M og Cubus. Skulle jeg ønske jeg kledde slike skjorter, men jeg ser ut som en prest i dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå