Gå til innhold

intelligent

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem her inne synes du virker veldig intelligent utifra skrivestilen og hva h*n skriver?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Madame Felle synes jeg i alle fall virker som en smart og fornuftig person.

Gjest Poirot
Skrevet

Lekebøll

Aline

Lampeskjerm

Mysan

Bettie

...og Pip og Veslebråka.

Og mange flere, men å har jeg ramset opp nok.

Skrevet
Hvem her inne synes du virker veldig intelligent utifra skrivestilen og hva h*n skriver?

Det blir veldig vanskelig å skulle kunne si hvem som er intelligent ut fra skrivestilen, men det er noen som skriver fornuftige, fordomsfrie og empatiske svar og da vil jeg nevne, Bettie, Aline og Embla s.

Skrevet

Aline, Poirot og Lampeskjermen.

Skrevet

Seleena

Gjest Moonshadow
Skrevet

Seleena

Ja... Hun også :-)

Gjest Seleena
Skrevet

Eg synst det er ganske mange som skriv gjennomført her inne! Mange intelligente kvinner, for å ikkje snakke om dei reflekterte mannfolka! Har ein misstanke om at nokon av dei har eit lite "skall" på det dei skriv, sidan dei er på eit typisk kvinneforum. Men det er jo slettes ikkje sikkert altså! :kul:

Mange av dei yngre jentene; Tristessa, Lilleputt, Kake og sikkert fleir eg ikkje kjem på no, er og veldig intelligente i mine auger ;)

Stå på :tunge1:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Mange av dei yngre jentene; Tristessa, Lilleputt, Kake og sikkert fleir eg ikkje kjem på no, er og veldig intelligente i mine auger ;)

Stå på :tunge1:

Tjoehi! Du også! :D

Skrevet
Mange av dei yngre jentene; Tristessa' date=' Lilleputt, Kake og sikkert fleir eg ikkje kjem på no, er og veldig intelligente i mine auger ;)[/quote']

:hoppe: *gjør et barnslig hopp av glede fordi hun ble nevnt*

Skrevet

Egentlig syns jeg alle passer til denne beskrivelsen.

Vi har alle våre felt hvor vi kan litt mer og da skinner det ofte igjennom i hva vi skriver, og hvordan.

Slik fremstår vi som reflekterte og smarte, tror jeg.

Skrevet

Tør ikke begynne å nevne navn engang.. men syns mange virker som smarte og oppegående jenter her inne. :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Madame Felle synes jeg i alle fall virker som en smart og fornuftig person.

Takk det samme :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her tør jeg faktisk nesten ikke skrive noen nick siden det ble så mye bråk på tråden " hvem liker du best her på KG" :wink:

Tråden ble kalt barnslig og mange fikk assosiasjoner til gymsalen på barneskolen.

Jeg lurer litt på hvorfor det er ok med en slik tråd jeg da... det er vel like mange som kan bli lei seg hvis de ikke blir nevnt her :roll:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Takk det samme :wink:

Takk for det :-)

Skrevet
Livets datter..

:tunge1: (til baby-E, ikke LD)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...