Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noen neglelakker fra HQhair.com for lang tid tiden, det var vel i oktober tror jeg. Etter det har jeg fått utrolig mange mailer fra de med diverse

tilbud, rabatter, "nyheter" og "vi savner deg"-meldninger. Jeg får minst en mail om dagen, ofte to. Jeg har prøvd å avslutte nyhetsbrevet, men det går ikke. Jeg har også prøvd å ta kontakt med de, men jeg får ikke noe svar (da jeg sendte de melding med spørsmål om et produkt svarte de neste dag, på spørsmålet om de kan slutte å sende mailer har det gått 4 uker uten svar). Jeg har prøvd å spør de to ganger, men har ikke fått svar på noen av de.

Er det noen av dere andre som har eller har hatt samme problem? Hvordan kan man få stoppa det?

Selv om mailene går rett i spam-mappa, så jeg er grundig lei av at nettsiden prøver å spamme ned mailen min.

Anonym poster: 9aee8146c87cbe939e4c270d816b070b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig å forandre på dette inne på brukeren din eller noe? Bruker som regel å være en knapp man kan krysse av på andre nettsider hvor jeg er medlem.

Jeg vet ikke med HQhair da jeg aldri har registrert meg der, men nå fristet det heller ikke.

Gjest Euforia
Skrevet

Hvis du går på "rydd" -> "slett alle fra" og så sletter alle og samtidig blokkerer epostadresssen? Jeg er fornøyd med HQhair, og jeg får aldri mail fra dem. Så dette var rart. :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke mulig å forandre på dette inne på brukeren din eller noe? Bruker som regel å være en knapp man kan krysse av på andre nettsider hvor jeg er medlem.

Jeg vet ikke med HQhair da jeg aldri har registrert meg der, men nå fristet det heller ikke.

Jeg klarte ikke finne noe på brukeren min, og det var jo litt derfor jeg sendte mail til de. På hjelpesiden deres sto det hva jeg skulle trykke på, men den knappen fantes ikke (eller var i det minste veldig godt gjemt) :(

Hvis du går på "rydd" -> "slett alle fra" og så sletter alle og samtidig blokkerer epostadresssen? Jeg er fornøyd med HQhair, og jeg får aldri mail fra dem. Så dette var rart. :jolie:

Jeg har prøvd å blokkere epostadressen, men de havner fortsatt i spam-mappa :vetikke: Jeg syns også det er innmari rart, det kan da ikke være normalt at de sender så mange mailer!

TS

Skrevet

De sender gjerne to mail daglig til meg! Helt ekstremt...

Skrevet

De sender gjerne to mail daglig til meg! Helt ekstremt...

Da er det ikke bare jeg som har det problemet da. Har du forsøkt å få de til å stoppe?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...