Gå til innhold

Fortell meg at jeg er flink!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vasker badet her hver eneste uke, og er generelt god på renhold. I dag bestemte jeg meg for å ta en skikkelig grundig vask, av alle vegger og tak, bak absolutt alle krinkelkroker, og ikke minst, fjerne veggen foran badekaret, og vaske under der.

Og det er så ekkelt under der at jeg bare har lyst til å lukke igjen og late som om jeg aldri har sett det. :sjokkert:

Jeg har ikke det minste lyst til å stikke ansiktet mitt i nærheten av det for å kunne skure det rent! :jolie:

Jeg skal gjøre det likevel, selvfølgelig, men jeg hadde inderlig trengt at noen forteller meg at jeg er skikkelig flink nå!

:sjenert:

Endret av up!
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, men å vaske under der er noe av det slemmeste du kan gjøre :nei:

Skrevet

Hæ? Hvorfor det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjernet veggen ved badekaret?

Det gjør jeg 4 ganger i mnd. og synes ikke det er ekkelt, om man ikke vasker ofte så blir det mer skittent og dessuten så stinker det etterhvert. Og jeg trenger ikke ros for det.

Halleluja!

Anonym poster: 2ef7151f2a2a1a288b7da99b119f30bb

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ikke bodd lenge for deg selv? :)

Når jeg flyttet for meg selv var det mange ting jeg ikke ante måtte gjøres. Oppå kjøleskapet hadde jeg alltid bare tørket støv med tørr klut og sånn jiff støvfjerner. Så aldri oppå der. Men da jeg skulle flytte var det et skikkelig grusomt lag med skittent fett oppå. Hadde aldri sett for meg at det kom fett oppå der, trodde det holdt å tørke støv.....

Oppi der vannet renner ned når du trekker opp også :/ hehe

Men man lærer :)

Gjest RamaLama
Skrevet

Du er veldig flink! Gjerne kom hit og gjenta prosessen etterpå :fnise: Jeg betaler i vin..

• Liker 5
Skrevet

Hehe, vin er godt, men det skal være en rimelig eksklusiv vin for at jeg skal gjøre det der igjen ;)

Ellers flyttet jeg ut for en 13-14 år siden og vasker badet og leiligheten hver eneste uke.

Ja, det var fryktelig ekkelt, det var jo nettopp derfor jeg ønsket noen hyggelige ord. Og det fikk jeg. Ikke her, vel og merke, men da vet jeg det. Man lærer ;) Det er mange (gode) grunner til hvorfor under badekaret har blitt forsømt de siste årene, men det er strengt tatt ikke poenget.

Skrevet

Synes du var kjempeflink jeg :) Selv hater jeg å vaske badet så det må mannen stort sett gjøre, så vasker heller jeg resten. Tror jeg har vasket badene to ganger siden vi flyttet hit i juli bare. Hadde jeg skullet vaske under badekaret måtte jeg nok hatt på egne klær, hansker og maske :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Hvorfor det?

Tenk på de stakkars hybelkaninene som får familien sin utslettet og leveområdet sitt ødelagt :grine:

Anonym poster: 10f7a6541babb914b321839644a3ae2e

Gjest Eurodice
Skrevet

Tenk på de stakkars hybelkaninene som får familien sin utslettet og leveområdet sitt ødelagt :grine:

Anonym poster: 10f7a6541babb914b321839644a3ae2e

Hos meg liker hybelkaninene seg best under sengen :biggrin: .

Skrevet

Enig med Doh! her! Jeg rører ikke badet, aldri, virkelig aldri! Det får mannen ta, det og kjøkkenbenken, resten av huset tar jeg gladelig! Eller jo da, jeg må rense sluket i dusjen, det vil nemlig ikke han gjøre :P

Skrevet

Derfor jeg unngår å bo på steder med badekar. grøss.

Anonym poster: 2ed1446534488e0d13553f33d3c0de5a

Skrevet

Hehe, ikke bodd lenge for deg selv? :)

Når jeg flyttet for meg selv var det mange ting jeg ikke ante måtte gjøres. Oppå kjøleskapet hadde jeg alltid bare tørket støv med tørr klut og sånn jiff støvfjerner. Så aldri oppå der. Men da jeg skulle flytte var det et skikkelig grusomt lag med skittent fett oppå. Hadde aldri sett for meg at det kom fett oppå der, trodde det holdt å tørke støv.....

Oppi der vannet renner ned når du trekker opp også :/ hehe

Men man lærer :)

Kunnskap er makt, men latskap og ignorering tar gjerne over for min del. :eeeh:

Du er flink up! Eneste jeg er flink til er å ignorere alt jeg ikke ser. Dytter ting under teppet også jeg.

Anonym poster: 21bca213fd440bac95d55be65053c4a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...