Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppa
Skrevet

Hvor gammel var du å kjæresten når dere møttes?

Er dere enda sammen? Hva er oppskriften?

Jeg og samboern møttes når vi var 18 og er i dag 30.

Elsker han av hele mitt hjerte, men med alle motgangene vi har hatt i forholde til nå er jeg søren meg usikker på hvordan man skal klare det til man blir "gammel"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var femten år gamle ... var kjærester og forlovet en stund, men så ble det slutt. Nå er vi sammen igjen, og gifter oss til sommeren - tyve år senere :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

40 og 42

Anonym poster: 8ccd51ed2258798feb2f3cc8c75d9d79

Skrevet

året jeg ble 22 og året han ble 28

Skrevet

Ble sammen da vi var 17, er nå 21 og samboere :-) God kommunikasjon er viktig, noe vi kan garantert bli bedre på.

Skrevet

Jeg var 18... han var 27. 7 år senere ble det slutt. Så nå venter jeg på nummer to. Sukk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 18. Han var 23. Det er 11 år siden. :)

Anonym poster: c5109c10221342cff8f6c301724055f9

Skrevet

15 begge to, gifter oss til sommeren :-)

Skrevet

20 og 24 da vi møttes. 22 og 26 da vi ble sammen. Er nesten 4,5 år siden vi ble sammen, gift i nesten ett år

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes da jeg var 26 og han var 29, i fjor vår.

Det har ikke gått et år enda, så oppskriften for vår del er vel i stor grad preget av nyforelskelse enda. Men til forskjell fra tidligere forhold (har forsåvidt bare et seriøst å sammenligne med), er vårt forhold preget av at vi er veldig flinke til å fortelle og vise hverandre at vi betyr mye for hverandre. I tillegg er vi veldig like når det gjelder hvordan vi ønsker å løse uenigheter/utfordringer på vår vei - vi prater rolig om ting, krangler ikke, og er dessuten bemerkelsesverdig enige om ting, også før vi har hørt den andres mening (vi har altså likt tankesett rundt veldig mye).

Anonym poster: cc00f7c76ab6af41d193e030e98a8602

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 23, han 22. Nå er vi 27 og 28.

Skrevet

Jeg var 17, nå er jeg snart 23 :)

Skrevet

Vi var 16 og møttes via nettet, nå blir jeg 23 og det ble slutt for 2 mnd siden.

Skrevet

Jeg var 27 og han var 26. Vi var kun sammen i 2-3 mnd. Fortsatte å være venner. For 1 år siden ble vi sammen igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 35 og han 39 :) Har ikke vært sammen så lenge - utfordringer vil garantert komme, men vi har en veldig fin tone og er enige om de aller fleste viktige tingene, både hva vi ønsker i et forhold og verdier, samtidig som vi har mye av samme måte å se verden på. Forrige kjæreste møtte jeg da jeg var 25 og han 24, vi var sammen en god del år. Det forholdet var preget av at vi lett misforsto hverandre og kanskje overreagerte på ting den andre sa eller gjorde. Hadde vel både med umodenhet og at vi faktisk ikke passet så godt sammen å gjøre. Så forhold, og hvordan en selv er i et forhold, kan være veldig forskjellige.

Anonym poster: 1ea53fe641ab6640b9a46cba0173960d

Skrevet

28 og 37. Vært sammen i 5 år, gift i halvannet -og har det fantastisk sammen :)

Skrevet

Jeg var 19 og han var 20 da vi møttes for første gang. :)

Skrevet

Nå har ikke vi vært sammen så lenge enda da, men...

Vi var 24 og 26 da vi møttes og be sammen. Blir 27 og 29 nå i år.

Vi har vel hatt et par turbulente perioder, men har ordnet seg pga at vi har pratet om det og prøver å forstå den andre parten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...