Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har lengre hull i cven(mange år), hva bør man si på jobbintervju om grunnen er depresjoner? Kan jeg bare si at jeg har vært syk? kunne godt vært ærlig, men redd for å ikke få jobben. er frisk nå, men det tenker vel ikke de.

gått på et studie hvor karakterene mine burde gi ganske grei jobb, hvor mye trekk får jeg for å være ganske mye eldre enn de andre jobbsøkerne? er 30.

lan jeg bare glemme sånne traineestillinger siden jeg er voksen, eller går det greit ?

takker og bukker på forhånd.

Anonym poster: 80a84207acb96874f814f4c6ef1279e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er på samme alder og har selv en slik periode på cvn min. På cv så skriver jeg sykmeldt, fra dato da til dato da. I søknad så opplyser jeg om dette og at jeg godt kan opplyse mer om dette i et intervju om det er ønskelig. Under intervjuet så prøver jeg å holde sykdomspraten ved et minimum, og heller fokusere på det som ble løsningen som gjorde at jeg klarte å komme tilbake og fungere normalt igjen. Har ikke hatt noen negative erfaringer med denne fremgangsmåten så langt. Vær ærlig og si det som det er, men fokuser på det positive som skjedde i den perioden.

Anonym poster: a2c90989db34eb47f8ef47af30f6b01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...