AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Er så utrolig lei meg, for det som var så utrolig viktig for meg er ødelagt. Jeg kan like så godt gjøre slutt på alt, for livet mitt er ødelagt, og det er ingen som vil ha meg nå ... Helt siden jeg var tenåring, var det utrolig viktig for meg å vente med sex til jeg var gift. Jeg har aldri vært religiøs, men for meg har sex alltid vært noe jeg ville dele med den jeg skulle tilbringe resten av livet med. Men slik gikk det ikke, og nå har jeg hatt 5 partnere ... Jeg sliter mye med skyldfølelse, og føler meg lite verdt. Er 31 år, og ser for meg et liv i ensomheten. Er så redd for å fortelle om antall partnere om jeg skulle møte noen. Det er så mange menn som helst vil at kvinnen i livet deres skal være jomfru... Gud, så deprimert jeg er! Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg går forresten til psykolog, men vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette til psykologen. Jeg sliter veldig med å prate om sex og følelser, og vet ikke om jeg klarer å si et ord. Men alt dette holder på å ødelegge livet mitt, da jeg har mange vonde følelser rundt dette... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a
Gjest Vampen Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Det er også mange menn som ikke vil ha en jomfru, eller som blåser i det. Livet ditt er ikke ødelagt. Slapp av! 16
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Det er også mange menn som ikke vil ha en jomfru, eller som blåser i det. Livet ditt er ikke ødelagt. Slapp av! Det hander kanskje mye om mine verdier og hvem jeg er, og hvem jeg ønsker å omgås ... og da er alt ødelagt om man har hatt sex med 5 forskjellige. Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a 1
Gjest Vampen Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Det hander kanskje mye om mine verdier og hvem jeg er, og hvem jeg ønsker å omgås ... og da er alt ødelagt om man har hatt sex med 5 forskjellige. Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a Nei, det handler ikke om verdier og hvem du er. Den du er, har hatt sex med 5 stk. Det sier ikke noe negativt om verdiene dine, det er helt greit. Fremfor å bekymre deg for at ingen vil ha deg, og livet ditt er ødelagt, så bør du jobbe med å akseptere deg selv. 14
Gjest Summers Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Synes du hopper mellom historiene, startet med at menn ikke ville ha deg og nå er det dine egne verdier.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Nei, det handler ikke om verdier og hvem du er. Den du er, har hatt sex med 5 stk. Det sier ikke noe negativt om verdiene dine, det er helt greit. Fremfor å bekymre deg for at ingen vil ha deg, og livet ditt er ødelagt, så bør du jobbe med å akseptere deg selv. Det er ingen i min omgangskrets, eller slekt, som har hatt sex med 5 forskjellige. Jeg har hatt sex med flest ... dette sliter sånn på meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg er iallfall sjeleglad for at ingen vet om dette! Dessuten var dette bare dårlige eraringer, og jeg kunne vært foruten alle sammen ... Alt dette skjedde på en tid i livet mitt da jeg var ung og uerfaren, og ikke klarte å si nei eller sette grenser. Jeg ønsket jo ikke å ha sex, men de ønsket det, og jeg lot de få lov... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Det hander kanskje mye om mine verdier og hvem jeg er, og hvem jeg ønsker å omgås ... og da er alt ødelagt om man har hatt sex med 5 forskjellige. Du ønsker å omgås mennesker som ser ned på deg? Dine verdier er at det er bedre å omgås kalde og kjølige mennesker enn mennesker med empati og forståelse? Det var merkelige verdier må jeg si. Anonym poster: 7c9516eeaa1fb3b7d5644c19751ca6db 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Synes du hopper mellom historiene, startet med at menn ikke ville ha deg og nå er det dine egne verdier. Det er sikkert mange som vil ha sex med meg, men jeg tenker på en mann som ønsker å satse på meg og bli ... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a
~white lady~ Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Det er ingen i min omgangskrets, eller slekt, som har hatt sex med 5 forskjellige. Jeg har hatt sex med flest ... dette sliter sånn på meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg er iallfall sjeleglad for at ingen vet om dette! Dessuten var dette bare dårlige eraringer, og jeg kunne vært foruten alle sammen ... Alt dette skjedde på en tid i livet mitt da jeg var ung og uerfaren, og ikke klarte å si nei eller sette grenser. Jeg ønsket jo ikke å ha sex, men de ønsket det, og jeg lot de få lov... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a Skulle tro du hadde ligget med 50, og ikke 5 Ikke uvanlig, er mange som har hatt seg med flere- og færre. Ingenting å skamme seg over, det er forresten ikke noe folk har noe med og du velger selv å fortelle eventuell ny kjæreste hvor mange du har hatt før han. Menn flest synes det er greit at dama har litt erfaring, iallefall... 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Du ønsker å omgås mennesker som ser ned på deg? Dine verdier er at det er bedre å omgås kalde og kjølige mennesker enn mennesker med empati og forståelse? Det var merkelige verdier må jeg si. Anonym poster: 7c9516eeaa1fb3b7d5644c19751ca6db Høres kanskje rart ut, men ja, det er de jeg passer sammen med. Jeg er ganske sjenert og forsiktig av meg, og trenger en snill og rolig og stabil mann. Sånne menn ønsker ikke sånne som meg, så da blir jeg værende alene resten av livet... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Du er 31 og tallet er under 10. Så du er fortsatt en ordentlig jente. Du får kanskje ikke Andreas Nøstrud, så hva har du tapt? Anonym poster: a097470687c20b67bac8063d568e1917 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Er så utrolig lei meg, for det som var så utrolig viktig for meg er ødelagt. Jeg kan like så godt gjøre slutt på alt, for livet mitt er ødelagt, og det er ingen som vil ha meg nå ... Helt siden jeg var tenåring, var det utrolig viktig for meg å vente med sex til jeg var gift. Jeg har aldri vært religiøs, men for meg har sex alltid vært noe jeg ville dele med den jeg skulle tilbringe resten av livet med. Men slik gikk det ikke, og nå har jeg hatt 5 partnere ... Jeg sliter mye med skyldfølelse, og føler meg lite verdt. Er 31 år, og ser for meg et liv i ensomheten. Er så redd for å fortelle om antall partnere om jeg skulle møte noen. Det er så mange menn som helst vil at kvinnen i livet deres skal være jomfru... Gud, så deprimert jeg er! Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a Som regel blir hverken livet vårt eller oss selv slik vi har ønsket eller forespeilet oss. Vi forandrer oss, vi kan gjøre dumme ting, og noen ganger har ikke vi ikke en gang en god forklaring på det. Men det man IKKE gjør er å grave seg ned. Gjort er gjort, og da må du gjøre det beste ut av situasjonen. Du må godta at du kanskje er litt "mer som oss andre", og at du kanskje kommer til å møte én eller to menn som ikke synes du er bra nok fordi du ikke er jomfru. Men om DET er det viktigste ved en fremtidig kone for en mann, så trenger du han ikke uansett! En rolig og stabil mann er ikke ensbetydende med at han har et krav om at kona hans er jomfru. Jeg har en rolig og stabil mann, som trives med familielivet og er blid og trivelig hele tiden. Han har selv ligget med andre, og han bryr seg ikke det spøtt om at jeg har ligget med 11 menn eller hatt 2 kjærester før han. Jeg har derimot lært en ting eller to i senga som han setter stor pris på. Dette er ikke verdens undergang, ting ble bare ikke slik du hadde tenkt. Og det vil jeg påstå at alle opplever, man må bare rett og slett leve videre med det. Og om du ikke vil, trenger du ikke fortelle andre at du har ligget med noen. Hvis vennene dine ser ned på deg fordi du er en smule annerledes enn dem, så er de trangsynte og fordomsfulle. Ikke særlig gode kvaliteter med andre ord. Jeg vil anbefale deg å snakke med psykologen din om dette, slik at du kan finne ut av hvorfor du nå ser ned på deg selv, og få hjelp til å slutte med det. I tillegg synes jeg du burde utvide vennekretsen din litt, møte mennesker uten disse fordommene og som aksepterer deg for den du er. Kanskje din fremtidige mann finnes i denne kretsen? Anonym poster: bc2a2576d0df7067eb06611fbdfe7468 1
Alina X Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Høres kanskje rart ut, men ja, det er de jeg passer sammen med. Jeg er ganske sjenert og forsiktig av meg, og trenger en snill og rolig og stabil mann. Sånne menn ønsker ikke sånne som meg, så da blir jeg værende alene resten av livet... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a Sånne som deg?Ok, hva mener du med det?Er vi samme type jente da, eller er jeg verre for jeg er 25 og pult 2 flere enn deg? Det har ingenting å si hva slags verdier eller hva slags menneske du er om du har hatt sex med 5 menn, og de menn som ikke vil ha deg av den grunn, er ikke verdt deg uansett, de er ikke rolige, snille og stabile da, men sjalu,ustabile og nevrotiske. du tenker veldig negativt om deg selv her nå, og også om snille menn da du hevder de er såpass overfladiske at de ikke vil være sammen med deg pga antall sexpartnere. Du trenger å skaffe deg selvtillit FØR du går inn i et forhold med en mann, hvis ikke vil du antageligvis ende opp i et destruktivt, dårlig og drepende forhold. 1
Britt Banditt Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Ser du ned på alle som har hatt seg med flere enn fem da? For jeg skal fortelle deg at det er ikke akkurat få på din alder som har hatt mange flere enn det. Det er ingen som trenger å vite hvor mange du har hatt sex med. Du sier ingen i din slekt eller omgangskrets har hatt sex med så mange. Er det virkelig naturlig for alle dem å fortelle hvor mange de har hatt sex med?? Det høres helt vilt ut. Jeg har ingen anelse om hvor mange mine slektninger har hatt sex med. Og jeg har i alle fall ingen interesse av det! Jeg vet hvor mange noen få venninner har hatt, og selv om noen av dem har hatt mellom 10 og 20 så ser jo ikke jeg ned på dem for det.. Faktisk er det ingenting du kan gjøre med dette. Gjort er gjort, spist er spist. Sånn er det bare. Du kan derimot velge å gå videre, med hodet hevet. For fem sexpartnere i en alder av 31 er virkelig ikke mye. Forresten: Selv henger jeg ikke akkurat i et miljø med folk med dårlig moral og dårlige verdier (sånn som du ser ut til å mene folk med mange sexpartnere er), men jeg har til gode å møte en mann som faktisk ønsker at partneren skal være jomfru. I hvert fall ingen over 18 år. 3
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Du trenger ikke å fortelle en fremtidig partner hvor mange du har hatt sex med. Og når du treffer en mann vil han mest sannsynlig ha hatt sex med flere enn 5 (iom at du er 31 år nå). Det at du angrer på at du har hatt sex får du se på som livserfaring. Du har lært av det, og viktig lærdom er alltid smertefullt. Det gagner ingen, og iallefall ikke deg selv at du nå angrer. Gjort er gjort. Se heller fremover - mange som har gjort myyyye verre ting enn deg.
sebastianen Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Hehe, tror jeg hadde lurt fælt om en 31 år gammel kvinne hadde fortalt meg at hun var jomfru. Dersom jeg hadde vært singel hadde jeg løpt så fort jeg kunne vekk. Jeg hadde antatt at hun tilhørte en eller annen sær sekt... 10
Gjest Fluttershy Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har hatt 3-4 ganger flere mannfolk en deg oppgjennom, men jeg har klart å finne meg en rolig, snill og stabil familiemann til tross for fortiden min. Han bryr seg ikke om hva jeg har gjort før, det er nå som teller. Så lenge vi er trofaste med hverandre så har ikke tidligere sexpartnere noenting å si. Du burde gå litt inn i deg selv og finne ut hvorfor du synes dette er så galt for så å jobbe med det. 5 partnere er ikke noe særlig mye for en på 31 år. 1
Gjest Mann på 47 Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Det er så mange menn som helst vil at kvinnen i livet deres skal være jomfru... Anonym poster: 218ac774747d4fb0ea5765c5cba0054a Nå er jeg bare en mann, men jeg har aldri tenkt at kvinnen i mitt liv skal være jomfru og har aldri hørt en annen mann si noe om det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå