Gå til innhold

Din favoritt body butter/body lotion lukt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken er din favoritt body butter/body lotion? Jeg tenker da hovedsakelig på lukt i denne omgang. Jeg elsker kroppskremer med god lukt, men nå er jeg lei av den faste fra The Body Shop (Brazil nut) og trenger tips til andre velduftende kremer.

Hvis ikke navnet sier noe om lukten så nevn gjerne lukt samt hvor man kan få tak i den.

Anonym poster: 9960fcaea142a4ba6b11b8b1f34d920f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad i Oliven fra Bodyshop :-) Personlig er jeg ikke glad i oliven og eter det ikke, men duften av den kremen er goood.

Skrevet

The Body Shop body butter med kokkos!

Selv om jeg ikke liker smaken av kokkosnøtt. :fnise:

Skrevet

Jeg liker kokosnøtt, fra bodyshop. Kan være litt sterk lukt i begynnelsen, men når den har dabba av er den veldig god :)

Skrevet

Moringa! Nydelig!

Skrevet

Mango frå the body shop

• Liker 1
Skrevet

Er veldig glad i body butteret Moringa fra Body Shop. Har forstått det slik at folk har et litt elsk/hat-forhold til den. Jeg elsker den i hvert fall ;)

En body lotion jeg også liker, er den med Almond-lukt fra L'Occitane. (Bør brukes sammen med shower oilen med samme lukt.) Himmelsk!

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Green tea honey drops, Elizabeth Arden.

Har vært min absolutte favoritt i mange år

Anonym poster: 0ad413680316b3803bb1c0f9afbf56c2

AnonymBruker
Skrevet

Green tea honey drops, Elizabeth Arden.

Har vært min absolutte favoritt i mange år

Anonym poster: 0ad413680316b3803bb1c0f9afbf56c2

Hva lukter denne? Klarer du å beskrive? :fnise:

Anonym poster: 9960fcaea142a4ba6b11b8b1f34d920f

Gjest Starlit
Skrevet

Bringebær eller jordbær :) Men spesielt bringebærkremen gir en frisk og søtlig duft.

Men neste gang går jeg for kokkos ;)

Skrevet

Er veldig glad i body butteret Moringa fra Body Shop. Har forstått det slik at folk har et litt elsk/hat-forhold til den. Jeg elsker den i hvert fall ;)

En body lotion jeg også liker, er den med Almond-lukt fra L'Occitane. (Bør brukes sammen med shower oilen med samme lukt.) Himmelsk!

:)

Enig, den er helt herlig! Liker også kokos fra Body Shop, minner meg hele tiden om sommer og sol:)

Gjest Linda sofie
Skrevet

The Body Shop body butter med kokkos!

Selv om jeg ikke liker smaken av kokkosnøtt. :fnise:

Helt enig. Den er min favoritt å :)

Skrevet

Bringebær eller jordbær :) Men spesielt bringebærkremen gir en frisk og søtlig duft.

Men neste gang går jeg for kokkos ;)

Bringebær? Fra hvor? :)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mango bodybutteret!

Anonym poster: a723e0a2f183399659eb97574f805246

• Liker 1
Skrevet

Linda johansen sin ginger lime (frisk og god), Korres japanese rose (nydelig sensuell duft, som ikke lukter noe i nærheten av tradisjonell rose) og DiPalmo Orange blossom <3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at mange her sier kokkos fra body shop. Det er den værste jeg vet om. Når folk bruker den kan man lukte det på mils avstand. Jeg måtte en gang sitte ved siden av en på toget i 7 timer som sikkert nettopp hadde smørt seg med det, det var nesten tortur. Hater virkelig den lukta!

Jeg liker best almond body butter fra body shop.

Anonym poster: 1b009a6c03992c75526426162c602a39

• Liker 3
Gjest Starlit
Skrevet

Bringebær? Fra hvor? :)

The Body Shop :)

Glemte å nevne det..

Skrevet (endret)

The Body Shop :)

Glemte å nevne det..

Hæ? Har jeg aldri sett, og jeg har spurt om det tilogmed. De hadde bare bringebær som leppepomade.. Men mulig de bare ikke hadde det i den spesifikke butikken.

Endret av Chloe-
Skrevet

Uff, brazil nut er ikke spesielt god, syns jeg. Heller ikke oliven.

Kokosnøtt og jordbær er de beste The Body Shop har å tilby!

Gjest brutal mann
Skrevet

Bruk hva dere vil, men styr unna kokos! :spy: De skulle lagd en som lukter diesel, våpenolje eller våt utmark.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...