McAdams Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Har nå avsluttet bacheloren etter et semester da jeg kjente at dette ikke var veien for meg å gå. Derfor har jeg nå et halvt år der jeg planlegger å jobbe, men har også tenkt litt på å ta ex. phil og ex. fac over nett da de ikke tilbyr dette i byen min. Er dette å anbefale? Er klar over at det sikkert blir tungt i og med at det er selvstudium, men jeg lurer på om senere universitet kommer til å godkjenne disse? Dersom jeg kommer inn på planlagt studium blir det nemlig enten UiO eller UiS til høsten. Kan jeg risikere at det ikke blir godkjent?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Tok ex.phil som distriktsvariant ved Uit og fikk den godkjent ved UiO uten problemer, men da var begge 10 poengsfag, vet at noen har 7,5 poenge på ex.phil Både ex.phil og ex.phac er ganske lette fag, i hvert fall om du bare skal skrive eksamen og ikke får karakter på innleveringene. Leste sammendraget et par ganger og det holdt til en A og en B Anonym poster: 52a4a72df5a1968b00d438ed35a7e58c
McAdams Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Hørtes jo ganske så OK ut Jeg prøvde meg på ex. phil og ex. fac ved UiO tidligere et år, men da var jeg så umotivert og ufokusert at jeg strøk på begge. Men er litt grønn her.. Hva vil distriktsvariant si?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Distriktsvarianten er selvstudiusvarianten til UiT så minner nok om det du tar som nettstudie. Ex.fac tok jeg ved UiO og da leverte jeg heller ikke inn noen tekster eller deltok i undervisningen, leste kun sammendrager(som var skrevet for UiOs variant) Anonym poster: 52a4a72df5a1968b00d438ed35a7e58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå