minienthe Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 noen som har prøvd disse og har en følelse av om de er smale eller brede på foten ? Vagabond er til eksempel smale.
Honesty Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg vil tippe smale. Jeg har smal fot, og flere par sko og støvletter fra kmb, og de passer meg utmerket.
minienthe Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2013 æsj... at det skal være så vanskelig å finne fine sko til pailabber da
Honesty Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Det lureste hvis du har litt bredere føtter, er å holde deg unna det meste av spanske skomerker, som jeg ofte oppfatter som smale. Camper kan kanskje ha noen modeller som er bredere, men ikke de mest klassiske, og El Naturalista, men det er jo en helt annen stil. Ecco kan også være verdt et forsøk. De har kommet seg de siste årene, synes jeg.
minienthe Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2013 er ute etter klassiske modeller med platå og litt hæl, har ikke sett noe av det hos camper etc. ecco har gode joggesko og tursko men "dameskoene" deres er forferdelige, vet de har fått en del klager på de og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå