skruf Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Siden jeg ligger her og får ikke sove, og kikker på nattbordet mitt, så lurer jeg på; Hva har du på nattbordet ditt? Evt i skuffen hvis du har ei skuffe.. Jeg har; 14 bøker (fordelt oppå nattbordet, og i hyllen under) Linser Briller Diamantøredobber Paracet Nesespray (skuffen) Tollkniv (skuffen, aner ikke hvorfor) Rhinoxin-spray (skuffen, tett nese.. Migrenemedisin Glass vann Et merkelig innhold ved nærmere ettertanke.. Red; glemte vannglasset.. Endret 9. januar 2013 av maya76
Gjest Lurifix Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Har ikke noe nattbord men har bordet jeg har PCen på rett ved siden av sengen. PCen, Xbox 360, 20 kortstokker, røde svampe baller, 3 forskjellige teip, q-tips, nesespray, blyanter, strikk, lighter, 5x 50 lapper, fingerboard, duct tape, sytråd, vekkeklokke saks. ++++
skruf Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2013 Har ikke noe nattbord men har bordet jeg har PCen på rett ved siden av sengen. PCen, Xbox 360, 20 kortstokker, røde svampe baller, 3 forskjellige teip, q-tips, nesespray, blyanter, strikk, lighter, 5x 50 lapper, fingerboard, duct tape, sytråd, vekkeklokke saks. ++++ Har ikke noe nattbord men har bordet jeg har PCen på rett ved siden av sengen. PCen, Xbox 360, 20 kortstokker, røde svampe baller, 3 forskjellige teip, q-tips, nesespray, blyanter, strikk, lighter, 5x 50 lapper, fingerboard, duct tape, sytråd, vekkeklokke saks. ++++ Du overgår meg!
AloeVera Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Akkurat nå: 3 hårstrikk snus en liten eske konfekt tre lys to bilder en fotkrem mobil 1 kr
Mermaid Blues Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 En bunke pensumlitteratur, £20-seddel+noen mynter, en notatbok og penn, hårbørste, et par hårstrikk, to par øredobber, den andre laptopen min, sminkefjerneservietter og den ene mobilen (som ligger til lading).
KristineS Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 - En stor haug bøker og blader - Speilreflekskamera - Et halvt garnnøste og en heklekrok - Noen hårstrikk og hårnåler - Eurax - Røykvarsler med utplukket batteri. (F***skapet bestemte seg for å si fra om dårlig batteri midt på natta )
Anglofil Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 * En haug med blader * Et glass med vann * To penner * Mobilen * Headset Mvh Yvonne
Musken Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Oi, innser jeg ikke har så mye på nattbordet i motsetning til mange andre her inne :-P På mitt nattbord står det: - lampe - et blad og en bok - mobil (fungerer som vekkerklokke) - en hårstrikk og sovebriller
kaffemaskin Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Har vist heller ikke så mye.. :-p På mitt nattbord har jeg: -Mobil -Fjernkontroll til Tv'en -En tusj -Vannglass og en camelbak-flaske -Hårstrik -Snus -Linjal -Noen bøker
Moderfavn Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Alt for mye. Oppå står en lampe, et autofil, en lypsyl, et smykke, øredobber og en ring. I skuffa ligger en pakke kleenex, en håndkrem, enda en lypsyl, en pose doc, enda noen smykker, en prøvepakke med to tena-mini og en prøvepakke med to ammeinnlegg. Mulig det er på tide å fjerne de siste to der, siden ungen er to og det nok går to år til før vi får neste barn. På hylla under ligger seks bøker, alt jeg har lest siden november da jeg sist rydda under nattbordet, et julehefte, og bilrevyen + mcrevyen fra 2010 og 2011. Man skulle tro jeg var fryktelig rotete etter denne beskrivelsen, men jeg lover at resten av huset er ryddig og ordentlig.
Eiil Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Mobil + ladder To bøker Lampe Et teppe i nederste skuff Et glass i øverste skuff En del blader (Nemi) i øverste skuff Pluss en del småting i den øverste skuffen
Pigeline Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 3 bøker vekkerklokke 2 blader lommelykt kleenex glidekrem og noe småtterier i skuffen...
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Akkurat nå: en klokkeradio, fasttelefonen min, en hodelykt uten strikk og et nydelig lag med støv.
MissStiles Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Ulike blader 2-3 bøker Bilde av meg og kjæresten 2 små bamser nattbordslampe
Gjest Lurifix Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Du overgår meg! Men jeg jukser jo! Siden "nattbordet" mitt er også PC-bordet mitt
Nymia Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 - En lampe - En penn - Ett tomt vinglass som snart skal få litt vin i seg - Ett stk. tom tallerken - En mobil og noe jeg tror er en linse, men er for redd til å sjekke det ut (det kan være et innsekt...skummelt)
Kjempeliten Skrevet 10. januar 2013 #18 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Game of Thrones bok Det gyldne Kompass bok Nattmaske (eller hva det heter) Et ark med notater fra jobben som jeg bør ta tak i snarest Et ark der jeg minner meg selv på at jeg må pakke (fra før jul ) Innkjøpsliste til jobben I skuffene ligger det altfor mye rart... godteri, hefter fra skolen, engangsmopper, og mye annet jeg ikke orker å ramse opp Endret 10. januar 2013 av Kjempeliten
UnderCover Skrevet 10. januar 2013 #19 Skrevet 10. januar 2013 Hodelykt Donald-blader Bok En oransje sparegris med blomster på
Gjest Fluttershy Skrevet 10. januar 2013 #20 Skrevet 10. januar 2013 Oppå nattbordet: - To tomme glass - en hårstrikk - en hårnål - et smykke - tre plaster - et terarie med en tarantell som også fungerer som nattbordslampe - paralgin forte - en pakke kleenex - et gavekort - mobiltelefonen - en tom pakke frisk - et gammelt fjordline nøkkelkort fra 2011 :-0 - bittskinne I skuffene: - en hello kitty film - gammelt snopepapir - glidekrem ol. - noen ledninger jeg ikke aner hvor kommer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå