AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 spiser endel vitabix...men urer på om det er sunt eller ikke? er det fiberrikt og bra å spise til frokost og kvelds, eller blir det som corn flakes..? begynt å trene og får så god matlyst. spiser MYE mer nå enn før. Før -et måltid om dagen (middag) , Nå prøver jeg å spise fire ganger pr dag. aldrig vært noe storf an av frokost, men klarer å få i meg denne vitabixen både morgen og kveld hver dag. Er det noe særlig å spise dersom jeg ønsker å gå litt ned i vekt eller er det ikke noe særlig...? Musli bedre kanskje..? Anonym poster: 8bb5fa181beeb4eada72865a8b8fcfeb
Thorn Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Har du ikke en eske der du kan lese energiinnhold og innholdsfortegnelse? Jeg vet ikke hvordan vitabix er (kan google litt ), men musli er ihvertfall ofte tilsatt sukker, så vil anbefale å lese innholdsfortegnelsen før du kjøper. 4-korn skal vel være en av de sunneste kornblandingene, om jeg ikke husker feil. Edit: Weetabix? Er det det samme, eller to ulike ting? Her er en test av frokostblandinger, weetabix original kommer ganske bra ut! Endret 8. januar 2013 av Thorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå