Lotti87 Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Hei! Jeg og en venninne har drevet med dette en stund innenfor vennekretsen, og lurer på om det er mulig å ta et steg videre. Vi redigerer hvertfall bilder, hovedsakelig profilbilder o.l til Facebook. Vi kan gjøre det meste, fjerne urenheter, gjøre tenner hvitere, endre farger, osv. Mange har kanskje et kjempefint bilde av seg selv, men f.eks en kvise som ødelegger. Dersom noen har lyst til å få et bilde redigert kan dere skrive under her, også legger vi ut en mail dere kan sende bildet til. Ps, kommentarer om at dette er unødvendig ol kan droppes.
Trivia Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Hvorfor kan man ikke si at det virker helt døvt? 2
Lotti87 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2013 Haha, du kan selvfølgelig si det, hadde nesten regnet med det. Men ønsker ikke at tråden skal bli ødelagt av kommentarer som dine. Overraskende mange er interessert i å fikse på en ting eller to på bildene sine. Mulig dette ikke er rette generasjonen, men.
Trivia Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Jeg ødelegger da ikke tråden din om jeg sier meningen min? 1
Lotti87 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Nei, men dersom du ikke er interessert ser jeg ikke poenget med å svare.
Trivia Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror bare ikke det er mange som vil ta imot tilbudet ditt. Terskelen for å sende fotoer av seg selv til fremmede er høy for de fleste og man gjør jo ikke det om man har litt nettvett.
Gjest Tekola Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Tråden stenges da den bryter med reglene våre. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Reklame og annonsering, herunder private kjøp/salg/gi bort-annonser. Mvh Tekola, mod.
Anbefalte innlegg