Gå til innhold

Hvilken frisyre liker du best?  

1 stemme

1. 1. Hvilken frisyre liker du best?

• Frisyre 1
      19
    • Frisyre 2
      20
    • Frisyre 3
      27
    • Frisyre 4
      3
    • Frisyre 5
      3
    • Likte ingen av dem
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest for moro skyld dette, for jeg lurer litt på å endre frisyre. Har nok en liten favoritt selv, men det er gøy å høre hva andre mener.

Hvilken av frisyrene liker du best?

Frisyrene kan sees her:

http://www.home.no/tjorvenkg/haar/

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg synes 3 var kulest :-)

Skrevet

Jeg likte nr 5 best, kort og rufsete, men alikevel elegant. Syns noen av de andre så veldig tilfeldige ut

Skrevet

Likte både frisyre nr 1 og 2 :) Tror jeg ville valgt 2'ern :)

Skrevet

Moro å få så mange svar/stemmer så kjapt. Dette liker jeg!

Fortsett å stem folkens + skriv gjerne et innlegg også om hvilken dere liker best eller rekkefølge på dem om det er fler dere liker.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg stemte på nr 2, men hadde nok valgt den i en litt mindre rufsete utgave :wink:

Skrevet

No. 1- Favoritten min fordi det er så enkelt. En slik frisyre tar liten tid å ser bra ut. Det er liksom det beste etter min mening!

No.2-alt for finslig for min smak. Dette hadde tok alt for lenge tid! Synes det er umoderne i tillegg.

No.3-For meg er dette alt for hard. Liker ikke sånne frisyre som man må bruker så mye produkt å få det til. Lite feminint.

No.4-Kjempe tøffe stil. Har til og med hadde akkurat det samme frisyre og det likte jeg godt, men det krever en del tid å få det til. Det er alltid problemer å få likestilling på hoyre og venstre sider, følte ofte misfornøyde med resultat. Dette er vondt å vente på hvis du bestemme å samle hår. Det tar lenge før du får noe fasong.

No.5-Nei, ikke min smak i det hele tatt. Kanskje på en eldre kvinner hadde det så ut litt stilig, men ikke på unge jenter.

Skrevet

2 eller 4 likte jeg best. :wink: Men stemte til slutt på 4 :wink:

Skrevet

Frisyre nr 2 og 3, men jeg likte fargesammensetningen i nr. 3 bedre. Alt har jo å gjøre med ansiktsformen din og jeg vet at frisører hater det når folk kommer inn med et lite bilde og forlanger å se sånn ut, men jeg tror du skal gå for den frisyren du vil og prøve å forklare det til friøsøren og be ham/henne gjøre noe mer utav det - noe som passer for deg!

nr. 1 ble en litt nøytral regnbue formet som en karusell.

nr. 4 var litt vanlig og er kanskje ikke så mye å gjøre med det.

nr. 5 tror jeg det er veldig få som kler og man blir fort litt mer guttete enn fin på håret :P

Gjest Seleena
Skrevet

Wow! Eg har alltid vert ei hestehalejente, men nr.3 kunne eg levd LENGE med! :danse:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Liker best langt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...