AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Hei, jeg har nettopp begynt å trene styrke og er skikkelig motivert. Har hatt en god progresjon de siste 8 ukene. Nå er jeg redd for å miste piffen, og tenkte at jeg kunne fotografere fremgangen på kroppen. (OK - litt barnslig men so what ....) Tips på hvordan jeg får gode bilder som viser fremgang ? Anonym poster: 0c22d6e005fd098403a09505a79bbd04
Gjest *Maja* Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Ta et forfra, et fra siden og et bakfra. Ta et sett der du slapper av og et sett der du strammer mage/armer. Gjør det en gang i mnd. Noter også ned hvor mange cm du er rundt armer, midje, lår etc. Da er det lettere å se fremgangen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Ta et forfra, et fra siden og et bakfra. Ta et sett der du slapper av og et sett der du strammer mage/armer. Gjør det en gang i mnd. Noter også ned hvor mange cm du er rundt armer, midje, lår etc. Da er det lettere å se fremgangen. Ikke så enkelt å få til med mobilen foran badespeilet, men vi får prøve ;-) Anonym poster: 0c22d6e005fd098403a09505a79bbd04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå