cajsa03 Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er det noen andre som er ansatt i vikarbyrå her, hva for timelønn får dere ? Jeg har en bachelor og 6 års arb.erfaring, fikk tilbud om 160 kr timen, synes det var veldig lite.... Hvilken bransje jobber dere i, og hva får dere ? Nå har jo også det nye vikarbyrådirektivet kommet, som sier at man skal ha samme lønn som de fast ansatte i bedriften. Men hvordan skal jeg som arbeidstaker kunne sjekke at lønnen jeg får er riktig ?
Wonders Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jobbet for proffice og fikk 165 kr timen på kontor uten utdanning innen faget. Press dem! Selgerne får provisjon for hver kandidat de setter ut i jobb. skrivefeil haff Endret 9. januar 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Jeg søkte på en stilling i et ledende energiselskap gjennom Adecco. Fikk tilbud om 170 kr/timen. Har fagbrev og 9 års arbeidserfaring. (Takket forøvrig nei til dette tilbudet, syns det var lite i forhold til hva jeg har i min nåværende jobb) Anonym poster: d37a1cc4d42f4492dfb690c9d30e3106
MissStiles Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Det ene oppdraget jeg hadde gjennom Xtra personell, fikk jeg ca 150kr i timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå