Gå til innhold

Advarsel - tåreperse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker første gang jeg så denne filmen, det var like etter at jeg selv hadde måttet avlive min hund.....den gjorde vannvittig inntrykk. Dette er da en 6 minutter lang amatørdokumentar om en kar som selv har vært på skråplanet og hunden hans som alltid har vært med ham. Hunden fikk kreft, ble operert men det slo tilbake. Filmen dekker nå de siste minuttene av hundens liv - og vi blir presentert for en ufattelig flott historie av hans eier som setter ord på det mange hundeiere kjenner så vel. Jeg tror jeg aldri har kjent tårene trille så kraftig over en film noensinne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

uhm link til filmen?

Skrevet

uhm link til filmen?

Filmen ligger i selve ruten. Forumet støtter visning direkte fra Vimeo.

Skrevet

snørr og tårer, overalt! for en fantastisk fin film :hug:

• Liker 1
Skrevet

Filmen ligger i selve ruten. Forumet støtter visning direkte fra Vimeo.

æsj ser ingenting jeg ... Heia Adblock ,noscript. hehhe :P

Skrevet

Fy faen. Griner som en foss her. Hunden logget med halen mens den gikk inn på dyreklinikken. Ingen aning om at den bare har noen minutter igjen å leve. Huff. Jeg har to hunder jegeelsker overalt på jord. Måtte de aldri forlate meg.

Skrevet

For en vakker film. Snufs..

Skrevet

Synes noe av det mest rørende er når han ikke klarer å være der lengre etterpå, bare tar halsbåndet til hundren og springer ut - til og med vetrinæren gråter.

Skrevet

æsj ser ingenting jeg ... Heia Adblock ,noscript. hehhe :P

Kan vel bare deaktivere den.

Anonym poster: 8dd0764269779a2162870d37a9e724f3

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Så trist. Og allikevel så nydelig. Dette beviser hvor sterke bånd en hund og et menneske kan ha :hjerte:

Skrevet
:grine: Åherreguuuud!! Går rett tilbake til når vi måtte avlive to av hundene våre i fjor vår, alt jeg følte da kom tilbake nå.. Hjertesmerte og tårer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...