Annabel Skrevet 8. januar 2013 #1 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) *fjernet* Endret 9. juli 2013 av AnnaBell93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 8. januar 2013 #2 Del Skrevet 8. januar 2013 Vil gjerne ta meg tid til å høre/lese hvordan du har det. Forstår godt at du vil nettopp de tingene du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) *fjernet* Endret 9. juli 2013 av AnnaBell93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 8. januar 2013 #4 Del Skrevet 8. januar 2013 Så trist å lese at hunden din måtte avlives, synes at hunder er veldig flotte, selv om jeg er allergisk. Alltid trist når man må forlate dyra sine. Hadde gjort det samme som deg. Det med han fyren du hadde et forhold/intimt vennskap til, og som plutselig stakk, uten å sende en eneste tanke til deg, ser jeg på som svært ille. Må ha vært utrolig tungt for deg å bære. Vil ikke at noen skal bli forlatt på denne måten her. Jeg hadde ikke vært sånn, jeg ville ha gitt kjærlighet og omtanke tilbake til den jeg var glad i, lyttet, pratet og vært lojal. Man er heldig når man har en partner, og da bør man ha gjensidig respekt. Håper du får det moro i morgen da, sender en klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) *fjernet* Endret 9. juli 2013 av AnnaBell93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) *fjernet* Endret 9. juli 2013 av AnnaBell93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 9. januar 2013 #7 Del Skrevet 9. januar 2013 Det er absolutt muligheter for å finne noen nye folk. Du har helt rett i dette. Følelsen når man blir forlatt er ikke god, og spesielt ikke når man har hatt et intimt forhold. Gjør ingen ting at du kom litt for sent på skolen i dag, du hadde behov for å sove ut. Bra at du møtte opp. Når du har vært så tett innpå han i lengre tid, skjønner jeg godt at du følte deg dumpet. Grunnen til at du har kjærlighetssorg, er fordi du så på han som en så vesentlig del av livet ditt, at du rett og slett ble sjokkert da han dro, og ikke brydde seg mer om deg. Dette er svært forståelig. Alt blir bedre, jeg lover deg det. Har erfart litt av hvert selv, og mange ting skulle jeg ønske at jeg kunne endre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå