AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Kanskje noen av dere som er litt mer drevne enn en nybegynner som meg klarer å hjelpe meg å tolke? På lørdag hadde jeg negativ el test, men eggløsningsslim. Søndag og mandag hadde jeg positive tester, i dag negativ men inget slim noen av disse dagene. På mandag som var den siste dagen med positiv test, så steg temperaturen min (målte temp på morgen og el på kvelden). I dag var temperaturen litt lavere igjen. Er det noen av dere som ut i fra dette klarer å se når jeg hadde eggløsning? Med tanke på at temperaturen steg mandag morgen skulle jeg tro (ut i fra hva jeg har forstått) at el var på søndag. Men søndag var første dag med positiv test, og testen var fortsatt helt klart positiv på mandag kveld. Jeg er forvirret Anonym poster: 8985ce3e97623eed2008845a0bbe28de
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Søndag. Eller...Er den positiv i dag også så er du sikkert på tjukken. Anonym poster: fbf3f60c4d24370af589a234604d1fdc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Den var helt klart negativ i dag. Anonym poster: 8985ce3e97623eed2008845a0bbe28de
Athene Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 12-36 timer etter sist positive test. Du må ikke se på enkelttemperaturer, de kan variere en del fra dag til dag. Plott temperaturene inn i en graf over tid, så vil du se hovedtrekkene. Du kan først være sikker på at eggløsning har vært når temperaturen holder seg høy i 3-5 dager.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 12-36 timer etter sist positive test. Du må ikke se på enkelttemperaturer, de kan variere en del fra dag til dag. Plott temperaturene inn i en graf over tid, så vil du se hovedtrekkene. Du kan først være sikker på at eggløsning har vært når temperaturen holder seg høy i 3-5 dager. Takk for svar Vil dette si at jeg kan være helt sikker på at eggløsningen er ferdig i løpet av et par dager etter siste positive, slik at jeg ikke behøver og teste mer før neste syklus, samt roe litt ned på ? Anonym poster: 8985ce3e97623eed2008845a0bbe28de
Athene Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar Vil dette si at jeg kan være helt sikker på at eggløsningen er ferdig i løpet av et par dager etter siste positive, slik at jeg ikke behøver og teste mer før neste syklus, samt roe litt ned på ? Anonym poster: 8985ce3e97623eed2008845a0bbe28de Sikker kan du aldri være. Jeg har opplevd positiv test 3 ganger (med negativ test innimellom) på en syklus, fordi kroppen slet med å slippe egget. Men sannsynligvis, ja. Roe ned på prøvingen anbefaler jeg uansett. Prøver man for mye gjør man det bare vanskligere for seg selv (skyter med blindskudd). Et normalt sexliv med sex 2-3 ganger i uka er mer enn nok for å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå