Gå til innhold

21 år, men får høre at jeg ser yngre ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jente på 21 år, som alltid har fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Rundt 18-19.

Så over til spørsmålet, er dette en dealbreaker for deg? :sjenert:

Anonym poster: 1b2344b00438432b1606b05a2c2ac6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være det? :klo:

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Nei, og du er ikke akkurat i en unik situasjon. Er faktisk ikke så lett å se om noen er 19 eller 21.

• Liker 9
Gjest speilpåveggender
Skrevet (endret)

Er ikke mye forskjell fra 18 til 21 skal jeg si deg. Er selv 21, får ofte høre at jeg ser ut som 16. Men tror nok ikke det er dealbreaker for det om :P

Endret av speilpåveggender
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og blir fortsatt spurt om jeg skal ha barnebillett på bussen. Jeg har aldri følt at det har vært noe problem for meg.

Har endt opp med en fantastisk kjæreste uansett. Men det skal sies at vi har fått noen rare blikk på gata, da han er en skjeggete MANN, mens jeg er 156 cm og ser ut som en tenåring. Men vi bare ler av det.

Nå ser jeg uansett ikke hva som kan være problemet med å se ut som 18-19, når du er 21. Det er ikke akkurat noen stor forskjell i den alderen :P

Anonym poster: 1720e7bd00ad65f6674ed9e349aa606f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men uten sminke ser jeg kanskje ut som en 16 åring.

Menn fra 21-27 vil jo ikke føle som om de går rundt med ett barn heller.

- TS

Anonym poster: 8de67d4d620cb66fc554732b61367854

• Liker 2
Skrevet

Nyt det! Virkelig! Og håp at det varer!

:klemmer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har det sånn jeg også, er 23 men folk tipper 17-18. Plager meg egentlig ikke, det er jo bedre at det går den veien enn oppover da!:)

Endret av challenger
Skrevet

Jeg trodde alle damer ville se ut som en 18-åring, jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men uten sminke ser jeg kanskje ut som en 16 åring.

Menn fra 21-27 vil jo ikke føle som om de går rundt med ett barn heller.

- TS

Jo eldre du blir, jo mer kommer du til å sette pris på det :) Lover deg!

Anonym poster: 1720e7bd00ad65f6674ed9e349aa606f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er en jente på 21 år, som alltid har fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Rundt 18-19.

Så over til spørsmålet, er dette en dealbreaker for deg? :sjenert:

Anonym poster: 1b2344b00438432b1606b05a2c2ac6b5

Å herregud.. Jeg er 26 og må vise leg rett om det er.. Da jeg var 24 måtte jeg vise leg for å kjøpe paracet!

18-19 åringer og 21 åringer, ser ikke forskjell på dem.. Det er snakk om at du ser 2-3 år yngre ut, hva er problemet?? Jeg har en kompis som er 29, han blir spurt om leg på polet..

I tillegg, jo eldre du blir, jo mer vil du sette pris på det :)

Anonym poster: e02cbc2fdd038b2e0415589883920094

Skrevet

Hjelpes...

Jeg er 37 år og like før gebursdagen min måtte jeg vise for meg legitimasjon for innkjøp av vin på polet i Verdal. :lol:

• Liker 2
Skrevet

Like artig hver gang, TS spør om en aldersgreie angående seg selv, og damene hiver seg innpå for å fortelle alle(og seg selv) hvor mye yngre de ser ut.

La oss snu spørsmålet:

Når ble du sist overrasket når du tippet alderen på noen, og hvor feil tippet du? Spurte om en annen gang også, ingen kunne svare på det..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like artig hver gang, TS spør om en aldersgreie angående seg selv, og damene hiver seg innpå for å fortelle alle(og seg selv) hvor mye yngre de ser ut.

Jepp, i tillegg til at ingen vet at vinmonopolet spør _alle_ om legitimasjon enkelte dager, og flere butikker spør de som de er usikre på om er over 25. Det betyr ikke at du ser ut som en 17-åring...

Anonym poster: 8fe9a0bc17801aec07205471c2b11c0f

Skrevet

Er 23 og ser yngre ut enn det. Besøkte morfaren min på gamlehjemmet her om dagen sammen med moren min, og da det var tid for ettermiddagskaffe kom personalet med boller, kaffe til mamma og morfar og et glass saft til meg. De syntes nemlig at jeg så så ung ut at jeg antakelig ikke drakk kaffe. Jeg tok det selvsagt med et smil :)

Tenk så bra dette er når vi blir tredve-førti! ;) Vi holder oss godt ;)

Skrevet

Er 23 og ser yngre ut enn det. Besøkte morfaren min på gamlehjemmet her om dagen sammen med moren min, og da det var tid for ettermiddagskaffe kom personalet med boller, kaffe til mamma og morfar og et glass saft til meg. De syntes nemlig at jeg så så ung ut at jeg antakelig ikke drakk kaffe. Jeg tok det selvsagt med et smil :)

Tenk så bra dette er når vi blir tredve-førti! ;) Vi holder oss godt ;)

Der kom det en til ja.

Skrevet

Hjelpes...

Jeg er 37 år og like før gebursdagen min måtte jeg vise for meg legitimasjon for innkjøp av vin på polet i Verdal. :lol:

Oida, jeg har sett bilde av deg, og jeg hadde aldri trodd at du var under hverken 18 eller 20. Så det hadde jeg aldri trodd!

Til TS, det er ikke mange årene i forskjell fra 18 til 21. Tre år, og både mye og lite kan skje på de årene. Kan også ha noe med alt fra hvordan du sminker deg til hvordan du kler deg, hvordan du snakker osv. Når jeg spør folk om ID er det ofte nettopp klærne som gjør utslaget, utrolig nok. Og som regel har det vært helt riktig.

Dealbreaker? Nei, sikkert ikke. Hva er det du ser etter da? Om du digger 27-åringer så vil nok ikke de aller fleste gå rundt med en jente som ser ut som om hun nettopp har blitt 18, men da de fleste holder seg med noen som er ca. like gamle... tviler jeg på at det er et problem.

• Liker 1
Skrevet

Oida, jeg har sett bilde av deg, og jeg hadde aldri trodd at du var under hverken 18 eller 20. Så det hadde jeg aldri trodd!

Nei vel.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så stor forskjell nei, men føler selv jeg kan se ut som en 16 åring og om jeg f.eks har håret i hestehale, ikke sminket meg eller noe sånt.

Nå til dags ser jo mange 15-16 åringer ut som 19 åringer, mens jeg forsatt ser ut som et lite barn, enda jeg er 21 år. Søren!

Men som dere sier, så kommer jeg sikkert til å sette pris på det når jeg blir eldre:) Tusen takk for svar.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller 27 år i år, og folk tror jeg er omtrent 21. Noen har faktisk trodde at jeg er 17 år :sjenert:

Ingen tror meg når jeg sier alderen min, vet ikke om det er personlighet eller utseende :sjenert:

Anonym poster: 8d0cae23d1bafa976fdfce2c6ac39cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...