Gjest Surrehodet Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Idag fortalte min datter meg hva som foregår på disse bursdagsfestene. De leker bla. "Pandoras eske" en lek hvor man stiller spørsmål anonymt til spesifikke personer. Ett av spørsmålene som var lød slik: Hvor mange ganger har du fingret deg selv. Hva skjer i denne verden? Det er i utgangspunktet et personlig spørsmål, og den stakkar jenta ble ledd av da hun ikke ønsket å svare. Ingen sto opp for henne, og hun hadde rødmende sagt "jeg vet ikke" ( nå skal det sies at min datter ikke deltok på denne bursdagen men er blitt gjengitt hendelsen)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Husker godt da jeg var på den alderen. Opplevde det som veldig ubehagelig, men ble etterhvert ''tøffere'' i trynet, om venninnene mine svarte.. Husker spesielt hvor vanskelig det var å si ifra at dette ønsket jeg ikke å svare på, for man fikk slengt tilbake at man var feig. Men, har ikke tatt skade av det. Kanskje mine gamle venner tok litt skade av det med liiitt for mye informasjon om meg Så fint at datteren din er åpen om det og tørr å prate med more sin om det Anonym poster: 685ed03431388ad6c57a184fecb59d06
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Herregud. "Ungdommen når til dags" er rett og slett ødelagte. Helt jævlig. Anonym poster: 22fe4ef0faeb45f7d1e65f1882393c84
Gjest Kaxxy Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Har vært slik i bursdager jeg også har gått i, 13-15 årsalderen.
Brunhilde Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Herregud. "Ungdommen når til dags" er rett og slett ødelagte. Helt jævlig. Anonym poster: 22fe4ef0faeb45f7d1e65f1882393c84 Jeg håper du var ironisk nå? Klart ingen skal henges ut, men ellers syns jeg det er et sunhetstegn at ungdommen snakker om sex. Jeg syns de er flinke, mye flinkere enn vi var, til å være åpne og til å ta vare på hverandre. I tillegg syns jeg de aller fleste er høflige og forholdvis omgjengelige. Ødelagte? Nei, ikke mer enn vi fremstod som for vår foreldregenerasjon.
Gjest Surrehodet Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Mja jeg vet ikke jeg, En ting er å snakke med venner om det, men i en lek med 10 andre jenter..... Åpenhet er viktig men man skal ikke presses.
ceca Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Slike leker skjer der det både er gutter og jenter tilstedet. de leker også "nøtt og sannhet" og på nøtt så er det utroligste ting de må gjøre med hverandre (kline gutt-gutt. jente-jente, ta på en annen her og der etc) Min datter reiste seg og gikk da hun fikk beskjed om å gjøre noe hun ikke ville og en annen gang da en gutt skulle gjøre noe med henne. De tar heller ikke hensyn til at man har kjæreste, så om du har kjæreste så kan de be andre kysse deg eller ta på deg her og der eller at du skal kysse andre etc. Intime spm som hvor langt du og kjæresten har gått, ol spør de også om. Min datter reagerer på hvor hensynsløse og "slemme" de andre er til tider.
ViljaH Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Noen av ungdommene utnytter at man son ung ikke har fått satt grenser for hva man sier og gjør i sosial setting. Når de blir mer modne, lærer de seg at det er lov å si nei, det er en privatsak. Uten at man samtidig fremstår som pingle. Skikkelig slitsom tid, da de kuleste er de som har skaffet seg seksuell erfaring. Når man blir eldre, innser man at å ha vært sædmottaker for en kvisete stygg gutt faktisk ikke er så mye å skryte av. Viktig å lære opp til selvrespekt og integritet, om enn vanskelig. Husker jeg følte meg så teit som var jomfru i den høye alder av 16... Andre jenter lo av meg. Så tåpelig av dem, synes jeg odag. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 Herregud! Jeg syntes ikke det er noe greit av deg å sladre om dette på dette jævla nettstedet!!! Tenk hvis dattera di hadde funnet dette! Ho hadde ALDRI stolt på deg igjen Anonymkode: cbc76...a83
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Jeg syntes ikke det er noe greit av deg å sladre om dette på dette jævla nettstedet!!! Tenk hvis dattera di hadde funnet dette! Ho hadde ALDRI stolt på deg igjen Anonymkode: cbc76...a83 Datteren er nok voksen nå. Tråden er 5 år gammel. Anonymkode: dfb97...b48
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren er nok voksen nå. Tråden er 5 år gammel. Anonymkode: dfb97...b48 Ho ho Anonymkode: a0f6c...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå