missfidget Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 Nå har H&M lansert en ny serie hårmask som virker veldig grei! De koster 14, 50 for en engangsbruk poser. I går kjøpt jeg en hårmask til "splittender" som lukter VANVITTIG godt. Veldig fornøyde med resultat. Noen andre som har prøvd? Ser at de og hadde en ansiktsmaske serie som hørte til. Det kan være disse er ikke helt ny men jeg hadde ikke sett de før selv.
Illyria Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Jeg vet ikke heeelt om jeg stoler på hårmasker som H&M selger..
SunAndMoon Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Ikke jeg heller...holder meg til Kèrastase's hårkur jeg Selv om ansiktsmaskene er greie da!
missfidget Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2004 Helt til å stole på? Kan de gjør noe som er ikke bra? Det er jo ikke det samme som å bruke Kerastase, nei, men...ikke verst til 15 kroner synes jeg, og jeg har veldig langt, farget hår.
SunAndMoon Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 jeg har også veldig langt og farget/bleket hår..med krøller..og det er tykt! hehe! Men jeg tror på deg jeg, bedheadmelissa! Du får jo ikke så mye for 15 kr i dag liksom...så det kan jo hende maskene ikke er så verst! Billig og bra Kèrastase's boks ligger på 189,-...min forrige kjøpte jeg i..hm... tidlig i høst en gang? har fortsatt masse igjen, fordi den er drøy. Bodde nemlig på rom med en jente på folkehøyskolen; som var "besatt" av/på frisør-shampooer, balsam osv...ble vel litt påvirket da Men håret mitt har ikke vært bedre! Det må jeg si Men bruker ansiktsmaskene som man får kjøpt på h&m!
missfidget Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2004 Jeg hadde bare lyst å piffe opp håret litt. Har ikke mye penger akkurat nå og hadde ikke stor forventinger heller men synes at det var ikke så verst for 15 kroner, det var altså meningen!! Som hverdags shampo/balsam bruker jeg Redken Color Extend og er veldig glad i den serie. Ansiktsmaskene med denne skremmede bilder foran, eller jeg i alle fall synes det ser skremmede ut- - De er KJEMPE bra synes jeg. deilig! Men har ikke prøvd andre merker enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå