Gjest Pterodactylkake Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 Hver eneste morgen våkner jeg av akkurat som jeg får støt nedi min fint sagt vagina, og opplever det som positive støt, og har nettopp drømt noe sex-greier med typen og slikt. Men jeg har alltid hendene over dyna også når jeg våkner og hakke tatt på meg selv! Hva i alle dager? Jeg begynner å bli redd for meg selv, og så hver eneste dag! HVA!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 Overloaded? Ta deg ein kjapp ein då så ser du om det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Hender seg at jeg kommer i søvne, uten å ha tatt på meg selv, tror det er musklene der nede som jobber av seg selv. Ikke meg imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Det har gått for meg og i søvne, men det er ikkje musklane som gjer det. Det er hjernen Det svaret fekk eg då eg lurte på dette her på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mars 2004 #5 Del Skrevet 13. mars 2004 Det har gått for meg og i søvne, men det er ikkje musklane som gjer det. Det er hjernen Det svaret fekk eg då eg lurte på dette her på kg. det er hjernen som gir beskjed til musklene.. alt vi gjør skjer jo egentlig i hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #6 Del Skrevet 13. mars 2004 det er hjernen som gir beskjed til musklene.. alt vi gjør skjer jo egentlig i hjernen jo sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 13. mars 2004 #7 Del Skrevet 13. mars 2004 Æsj jammen jeg vil ikke ha noe orgasme annet enn fra fyren min! Føler meg teit når jeg tar på meg selv så jeg må nok vente helt til mandag Blir iallfall gal av den dunkedunke våkninga, jeg vil våkne normalt! Til fuglekvitter og solskinn! Er det for mye å be om? (Selv om hele området er nedsnødd) æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #8 Del Skrevet 14. mars 2004 Du får kjøpe deg ein sånn cd som lagar kvitrelydar og sjølydar , om du bue midt i byen. Kanskje det går over då. Du er tdl. Ogaboga sant Synst eg kan huske at du har sagt det der før aslå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Æsj ja, det er et varig problem Liker ikke sånne snikende greier! Sikkert fordi jeg ikkke har hatt meg noe på lenge bu hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #10 Del Skrevet 14. mars 2004 Får eg spørre kvifor du ikkje tar på deg sjølv, eller blir det for personleg? Og kvifor har du ikkje hatt deg på lenge? Har du bisniss kjærest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. mars 2004 #11 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg finner ikke glede i det lengre.. Før jeg kom inn i et forhold var det helt i orden, men nå, etter at jeg fikk vite hva sex EGENTLIG var... nei ikke sex, men knulling kalles det visst! DA! Da var ikke noe som henger fast på meg verdt meg lengre. Og han er busybusy masse prøver på skolen så han må pugge og en dag lå vi sammen så ringte telefonen og ville ikke stoppe så sa han "HVA!!! Nei æ puggår!" Så sa jeg "Bytt ut g-ene med en l, ikke sant HAHAHA!" Også hihii nei men etter helga blir det nok kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå