AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 http://www.seher.no/909168/teen-mom-stjernen-farah-abrahan-vokset-datterens-oeyenbryn Hva pokker?! Er dette greit?? Anonym poster: bd8eeb5ba112388ca277eb9aa46dd17e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Nei! Så ser jeg at hun vurderte selvmord når hun skulle bli mor, og har silikonpupper. Mentalt sett er hun ikke frisk oppi hode. Ikke greit å være henne. Anonym poster: 6da18526eb3b428ec049a08335c4547f
altflyter Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Det burde vel strengt tatt ikke være et spørsmål en gang... 1
Gjest Sága Grotesque Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 «Jeg viste henne det morgenen etter, og sa hvor stolt jeg var av henne. Nå vil hun sørge for at hun ikke får mono-øyenbryn igjen. Jeg kunne se at hun var stolt. Jeg føler meg som en god mor.» Til og med jeg hadde blitt en bedre mor enn det der, og jeg liker ikke unger en gang. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Ikke overraskende. Bare å lese på mange de ekstreme holdningene her inne på KG. Voksing av 3-åring er nok å dra det vel langt, selv for den mest garvede KG´er. Men les litt rundt på forumet her og du oppdager fort hvor lista ligger..... Sexdebut som 12-14 åring er ok blant det store flertallet f.eks. Anonym poster: 48d0a957a04e70af9da030e65bcb65c2 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Nei! Så ser jeg at hun vurderte selvmord når hun skulle bli mor, og har silikonpupper. Mentalt sett er hun ikke frisk oppi hode. Ikke greit å være henne. Anonym poster: 6da18526eb3b428ec049a08335c4547f Unnskyld meg, men hva har silikonpuppene med dette å gjøre? Må ikke være syk i hodet for å ha det vel. Men når det kommer til saken så er det sykt å vokse øyenbryna til en treåring! Huff.. Anonym poster: d9904cc18d86dcd5533ffb826307318f 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Jeg kunne nok vært tilbøyelig til å klippe ned hårene med en neglesaks eller noe. Fantastisk kropp på den jenta (moren altså). Anonym poster: 2856b090a73cb44b7a86a25d1fc0b255
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 - Å ta hull i årene på 3-åringen, slike mange norske mødre gjør: NEI (det er pur forfengelighet, da øreflipper uten hull ikke er en lyte) - Å rydde opp i monobryn på en 3-åring: JA, hvis barnet ønsker dette selv (fordi monobryn er en lyte) Dere som er mot fjerning av monobryn på barn, er dere også mot tannregulering på barn, å la barn bruke dekkstift på kviser osv? - Alle disse eksemplene handler jo om å rydde opp i et lyte/feil... Monobryn - altså bryn som vokser sammen over nesen - er jo en "feil" på linje med småjenter/tenåringer/voksne kvinner som har såpass mørke hår på overleppen at det nesten kan se ut som en liten bart. Jeg hadde selv mørke hår på overleppen i barndommen og antydning til monobryn, fikk noen kommentarer fra jevnaldrene om dette, men det var ikke det verste, det verste var faktisk å se seg selv i speilet å se at noen var "feil". Da jeg var rundt 8-9 spurte jeg mamma som jeg kunne bruke hårfjerningskrem på overleppen/mellom brynene, noe hun nektet meg. En dag da jeg var ca 9 år tok jeg saken i egne hender og fjernet disse hårene selv, noe jeg har gjort hver uke siden i 20 år, det tar 5 minutter i uken og er verdt det! Føler meg superbra når jeg ser meg selv i speilet! Hadde jeg hatt en datter som mislikte sine monobryn eller sin bart hadde jeg vist henne hvordan de kan fjernes på en trygg måte, uansett om jenten var 3 år, 9 eller 15. Anonym poster: d49f81713e991058927bcaa589f7d0b4 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 heller det enn bli mobbet? å vokse øyenbryn er ingen sak,men ho kunne gjort det mindre dramatisk Anonym poster: 47b4e54a1309b8fcb1e51a18b9899c99 1
Stinelin Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 En gal gal verden. Samme med de som tar hull i ørene på babyer, som det står om i siste Foreldre og Barn. Den ungen må ha et fantastisk sovehjerte, som sov over at mora nappet øyenbrynene med pinsett.
mirama Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 heller det enn bli mobbet? å vokse øyenbryn er ingen sak,men ho kunne gjort det mindre dramatisk Anonym poster: 47b4e54a1309b8fcb1e51a18b9899c99 Og hvor blir en 3 åring mobbet? Tviler også på at det var voldsomme monobryn..
Gjest imli Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 - Å ta hull i årene på 3-åringen, slike mange norske mødre gjør: NEI (det er pur forfengelighet, da øreflipper uten hull ikke er en lyte) - Å rydde opp i monobryn på en 3-åring: JA, hvis barnet ønsker dette selv (fordi monobryn er en lyte) Dere som er mot fjerning av monobryn på barn, er dere også mot tannregulering på barn, å la barn bruke dekkstift på kviser osv? - Alle disse eksemplene handler jo om å rydde opp i et lyte/feil... Monobryn - altså bryn som vokser sammen over nesen - er jo en "feil" på linje med småjenter/tenåringer/voksne kvinner som har såpass mørke hår på overleppen at det nesten kan se ut som en liten bart. Jeg hadde selv mørke hår på overleppen i barndommen og antydning til monobryn, fikk noen kommentarer fra jevnaldrene om dette, men det var ikke det verste, det verste var faktisk å se seg selv i speilet å se at noen var "feil". Da jeg var rundt 8-9 spurte jeg mamma som jeg kunne bruke hårfjerningskrem på overleppen/mellom brynene, noe hun nektet meg. En dag da jeg var ca 9 år tok jeg saken i egne hender og fjernet disse hårene selv, noe jeg har gjort hver uke siden i 20 år, det tar 5 minutter i uken og er verdt det! Føler meg superbra når jeg ser meg selv i speilet! Hadde jeg hatt en datter som mislikte sine monobryn eller sin bart hadde jeg vist henne hvordan de kan fjernes på en trygg måte, uansett om jenten var 3 år, 9 eller 15. Anonym poster: d49f81713e991058927bcaa589f7d0b4 Kvifor er "monobryn" ei lyte? Dessutan er det enorm forskjell på ein 3-åring og ein 15-åring. Sjølvsagt skal 15-åringen få nappe augebryna viss ho vil det - men det klarer ho utmerka sjølv. Ein 3-åring bryr seg ikkje om korleis han/ho ser ut med mindre vaksne rundt han/ho har fokus på det. Tannregulering handlar om å regulere feil bitt - som kan gje problemer med å tygge mat, og gje smerter i kjeve/hovud osv. Det er ikkje primært ei kosmetisk korrigering. Kviser er vel strengt tatt ikkje eit problem hjå små ungar - når dei er gamle nok til å få kviser, er dei gamle nok til fint å kunne bruke dekkstift sjølv om dei ynskjer det. Eg synest det er forferdeleg å vokse/nappe augebryn hjå ein 3-åring - av fleire grunnar. Både at ein påførar eit lite barn smerte, at ein drar i gong stort fokus på utsjånad i altfor tidleg alder, og ikkje minst at ein signaliserar at barnet ikkje er bra nok i seg sjølv. Og som eit lite apros - dama (mora) såg ut som om ho var godt over 30... Fekk sjokk då eg las at ho berre var 20! Tydelegvis ikkje bra å vera opphengd i utsjånad, då ser du fort 15 år eldre ut 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Og hvor blir en 3 åring mobbet? Tviler også på at det var voldsomme monobryn.. Å nappe øyenbryn er ikke den største smerten i verden, og mono øyenbryn ER stygt. Kanskje ikke mobbet,men ikke inkludert i barnehage verden i hvert fall. Hvis dere tror det ikke skjer der er dere naive. Man vil jo at barnet skal klare seg bra, det er ikke sånn at ho har begynt å operere på henne. Virker som om noen her bare leter etter drama og kalle tilfeldige de ikke kjenner for "dårlige mødre" Ho tok jo tross alt puppeopperasjon, det er jo bare horer som gjør det!!!! /sarkasme Anonym poster: 47b4e54a1309b8fcb1e51a18b9899c99 1
addict Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har barn på den alderen, og jeg kan si med 100% sikkerhet at det ikke er et barn i barnehagen som ville reagert eller tenkt over at et annet barn hadde monobryn. En 2-3-4-5-åring tenker ikke slik før voksne retter fokus mot det. 1
apekatt Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Lol, det er hun bortskjemte jenta fra Mtv. Er ikke akkurat overrasket, og hun var ikke akkurat den friskeste i gjengen på Teen Moms. Men nå er jo alle som er med på det programmet skada i hodet, bare synd det går utover barna deres.
jabx Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Ikke overraskende. Bare å lese på mange de ekstreme holdningene her inne på KG. Voksing av 3-åring er nok å dra det vel langt, selv for den mest garvede KG´er. Men les litt rundt på forumet her og du oppdager fort hvor lista ligger..... Sexdebut som 12-14 åring er ok blant det store flertallet f.eks. De aller færreste her debuterte så tidlig. Jeg skjønner ikke hva du prøver å oppnå med slike løgner. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #18 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har barn på den alderen, og jeg kan si med 100% sikkerhet at det ikke er et barn i barnehagen som ville reagert eller tenkt over at et annet barn hadde monobryn. En 2-3-4-5-åring tenker ikke slik før voksne retter fokus mot det. typisk mødre, de vil aldri innse at dette er et fakta. "Neida,englebarna mine mobber ikke!" Anonym poster: 47b4e54a1309b8fcb1e51a18b9899c99
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Lol, det er hun bortskjemte jenta fra Mtv. Er ikke akkurat overrasket, og hun var ikke akkurat den friskeste i gjengen på Teen Moms. Men nå er jo alle som er med på det programmet skada i hodet, bare synd det går utover barna deres. OT, men jeg vil bare kommentere at ikke alle i den serien er skada. De to som adopterte bort barnet sitt er det skjønneste paret, og virker mer voksne enn alle de andre (selv om de er yngst?) og også mer voksne enn sine egne foreldre. Anonym poster: bbc17c64a9215f68e11cbbd5b7cc5331 1
sol87 Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Denne typen "skjønnhetspleie" skal man ikke tilby barnet sitt før det er gammelt nok til å be om det selv. Vi som er vant med å nappe bryn synes nok ikke det er så smertefullt, men jeg tror en unge på 3 år vil oppleve det annerledes. Jeg mener også det er fundamentalt feil å lære opp barna sine til at utseendet er det viktigste de har å by på, og at det som er "feil" må endres. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå