Gå til innhold

Hun er borti meg med brystet sitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet sammen med en dame i et halvt års tid. Nå har hun begynt å trykke brystet sitt inntil armen min når vi står sammen og f.eks leser på samme papirer. Det er ikke løst og tilfeldig borti, men godt trykt inn i armen min. Det har skjedd flere ganger den senere tiden.

Jeg er helt null på å tolke signaler og er ganske usikker. Kan det være at hun rett og slett ikke er klar over det selv?

Anonym poster: cb6488880eaf40cd9f8b48dcf998b524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guds skyld, damer, kontroller brystene deres!

• Liker 8
Skrevet

Frisører gjør det hele tiden virker det som.

• Liker 4
Skrevet

Og noen damer har faktisk så store bryster, at det er vanskelig å ikke omme borti andre.

Husker jeg hadde en tannlege, som omtrent kvælte meg med brystene sine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er sånn vi flørter. Nå er det din tur til å gni noe på henne. :skratte:

( :sarkasme:)

Anonym poster: 98cb81e8b4188cf007477e91650ceeb7

• Liker 3
Gjest Lurifix
Skrevet

Frisører gjør det hele tiden virker det som.

hmmm kanskje jeg må begynne å dra til frisøren :lur:

• Liker 1
Skrevet

hmmm kanskje jeg må begynne å dra til frisøren :lur:

Haha, litt distraherende til tider når de står og dytter puppestellet i nakken og hodet ditt hele tida.

Skrevet

Hahahaha! :laugh: Nå lo jeg høyt faktisk. Selv har jeg dessverre ikke store nok bryster til å kunne streife noen "tilfeldig" - hadde måttet klistre meg inntil fyren. Litt for opplagt. FML

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Haha, litt distraherende til tider når de står og dytter puppestellet i nakken og hodet ditt hele tida.

Jeg var hos en tannlege en gang som klarte å presse brystene sine mot hode mitt hele tiden. wtf?!

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Skjønner ikke så mye av svarene her. Det var faktisk et seriøst spørsmål. Jeg skjønner ikke engang om folk er ironiske her nå. jaja..

Skrevet

TS her. Skjønner ikke så mye av svarene her. Det var faktisk et seriøst spørsmål. Jeg skjønner ikke engang om folk er ironiske her nå. jaja..

Jeg var ironisk i hvert fall. Nå er jeg jente da, men har opplevd at andre damer har lent seg inntil og kommet borti med brystene sine. Sikkert ikke med vilje akkurat. Jeg synes uansett det er veldig ubehagelig. Nå er jeg lite glad i at folk så mye som legger en hånd på armen min i vennlighet da; ikke gode venner engang. Aner ikke hvorfor. Men bare - fremmede sine pupper? Nei takk.

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Det med tannlegen og frisøren er eksempler på at kvinner ikke alltid tenker over at de presser brystene mot folk.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg er veldig klar over det når puppene mine er borti noe, jeg presser dem ikke inn i armen til folk jeg ikke er seksuelt interessert i. Det er vel ikke akkurat et vanlig triks jeg bruker på de jeg er interessert i heller, men det har nok hendt :plystre:

Skrevet

305337_460618397308196_1288295611_n.jpg
  • Liker 9
Skrevet

Jeg tror jeg må bytte frisør og tannlege. :tristbla:

Skrevet

Vel, jeg har en D cup, og det hender seg at jeg streifer bort i folk med dem uten at det er meningen.. Men det har også hendt seg at jeg har gjort det med vilje, hvor patetisk enn det er.

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Ok, en kvinne kan altså trykke brystet sitt inn til armen til en kollega og holder det der, uten å være klar at hun gjør det. Eller at det kan skje.

Ok, takk :herremann:

Skrevet

TS her igjen.

Ok, en kvinne kan altså trykke brystet sitt inn til armen til en kollega og holder det der, uten å være klar at hun gjør det. Eller at det kan skje.

Ok, takk :herremann:

Man vil jo mest sannsynlig merke det om en kroppsdel er inntil en annen person, men jeg bruker hvertfall ikke å si noe om det så det ikke skal bli merkelig stemning.

AnonymBruker
Skrevet

SÅ KLART kan det være derfor!!

Kan hende hun prøver å få litt av oppmerksomheten din og.. Prøv å snu deg og se henne inn i øynene neste gang hun gjør det. Ser hun på deg med et lite smil så smiler du og blunker til henne tilbake. Jenter tør å ta initiativet de og så bare gi henne et lite tegn til at du la merke til det så får du svar på hva hun vil med det.

Anonym poster: 5655481466dab7bc0e815e34940be96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...