Gjest lisha Skrevet 9. januar 2013 #21 Skrevet 9. januar 2013 jeg har aldri prøvd meg på spotify, er det lett å sette seg inn i?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #22 Skrevet 9. januar 2013 Som sagt, hvis vi skal ha Spotify vil det være én person fra hotellet som har kontrollen over anlegget, så det tar jeg med knusende ro. Og ang det å slippe å tenke på musikk på den store dagen - man lager selvsagt lister på forhånd, med musikk vi selv har valgt ut, som så spilles av over anlegget. Vi trenger ikke tenke noe mer på musikken på den store dagen enn de som har live band ;-) Kanskje til og med mindre, for jeg har sjelden vært på fest med live band hvor det ikke stadig er noen som klager, enten på type musikk som spilles, eller at bandet ikke kan de sangene gjestene ønsker seg, eller at de spiller for høyt eller for lavt, har for mange pauser eller et eller annet som folk syns blir helt feil. Vi kan selvsagt også få klager på musikken, men kan lettere gjøre noe med det i såfall, og vi har ikke betalt titusenvis for et live band. Det er vel alltid litt risky med musikk på fest uansett - man kan aldri tilfresstille alle, uansett. Bottom line: selv om Spotify ikke er riktig løsning for deg/dere, så er den det for oss Jada, jeg mente ikke å si at Spotify er et dårligere alternativ, bare påpekte ulempene og fordelen at det er billig. Og når dere får noen andre til å styre med det på dagen, så slipper dere jo helt å tenke på det selv, så det er jo en god løsning. Men vet om folk som har laget spillelister og satt dem på men uten at noen har andre har ansvar, og da begynte jo selvsagt andre å plukke... For min del er det jo også det at den musikken jeg vil ha, type 50-60 talls rockabilly er det lite av på spotify, pluss at jeg kjenner sjangeren for dårlig til å finne og laste ned sanger selv, da finner jeg bare de såkalte beste sangene fra tiåret, som ikke er de jeg synes er best. Men elsker denne musikksjangeren når jeg hører den spilt. Anonym poster: 01268a041feadc151f3652dbda7b76f1
Gjest Adriane Skrevet 9. januar 2013 #23 Skrevet 9. januar 2013 Okei, da misforsto jeg deg nok litt Men ja, det er klart at om ingen har kontroll på anlegget blir det bare tull - for da skal jo "alle" spille "sin" musikk utover kvelden. Been there, done that (riktignok ikke i bryllup). Det kan jeg forstå - Spotify har jo ikke alt, og vet man ikke helt hva man er ute etter, kan det jo bli verre Vi vet veldig godt hvilken musikk vi ønsker - fra mange forskjellige tiår og sjangere - og da er det jo greit å bare søke opp på Spotify og legge inn i liste. lisha: spotify er ganske så enkelt å sette seg inn i vil jeg si, hvis man er datavant Det som er viktig, når man skal bruke det i bryllup, er at man har premium konto (har man gratiskonto, kommer det stadig reklame, og det er jo kjipt). Det bør også være sånn at spillelista man lager gjøres tilgjengelig offline, i fall nettet faller ut der man er
Gjest lisha Skrevet 10. januar 2013 #24 Skrevet 10. januar 2013 Bra det skal være enkelt da, så får jeg det kanskje til nei off, reklameinnslag hadde vært fælt å hatt! :/
Tarzani Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #25 Skrevet 10. januar 2013 Vi satser på Spotify selv.. har konto der allerede (betaler 99 kr mnd) men har i det siste kommet reklame mellom sangene, så er det noen som vet om det er kommet flere abonnement eller noe? vil gjerne slippe reklame i bryllupsfesten
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2013 #26 Skrevet 10. januar 2013 Så rart! Vi betaler også 99 pr mnd, og får ikke reklame. Kanskje betalingen ikke har gått igjennom eller noe, sånn at da blir man "vrengt" over på gratisversjonen? Det ville jeg ha sjekket. Vet at vi ble "vrengt" over på gratisversjonen en gang, for samboerens kort som det var autotrekk fra spotify på, hadde utløpt.
Tarzani Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #27 Skrevet 10. januar 2013 åååh, ja selvfølgelig!! han fikk nytt kort forrige måned! Takk! hehe
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2013 #28 Skrevet 10. januar 2013 åååh, ja selvfølgelig!! han fikk nytt kort forrige måned! Takk! hehe Ingen årsak!
Pingting Skrevet 10. januar 2013 #29 Skrevet 10. januar 2013 Vi satser også på Spotify - det er ikke mange av gjestene våre som ville satt ordentlig pris på et liveband. Uansett om man har Spotify, ferdig spilleliste eller noe annet, så tror jeg det er lurt å ha en backup-plan (det tror jeg forsåvidt det er på det meste). Vi kommer nok til å ta med en laptop, nettbrett e.l. med reservemusikk i tilfelle ett eller annet streiker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå