2shy Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #21 Skrevet 10. januar 2013 BIG fra Lush er den beste volumsjampoen jeg har prøvd. :D Fikk så mye volum at lillebroren min gjorde narr av at håret mitt var så stort, haha... Hm, jeg leser at denne ikke er anbefalt som en hverdagsjampo fordi den bl.a inneholder salt. At den anbefales mest som en "nå og da" sjampo :/
Gjest Euforia Skrevet 10. januar 2013 #22 Skrevet 10. januar 2013 Hm, jeg leser at denne ikke er anbefalt som en hverdagsjampo fordi den bl.a inneholder salt. At den anbefales mest som en "nå og da" sjampo :/ Åja, det kan hende... Har ikke hørt om det før, jentene på Lush sa i hvert fall at de brukte den annenhver dag. Bruker den ikke så ofte selv siden jeg synes håret blir for stort, og dessuten holder jeg meg unna sulfater, men denne er virkelig god når det gjelder. :D
Callisto83 Skrevet 10. januar 2013 #23 Skrevet 10. januar 2013 Jeg må bare nevne Moroccanoil Volume shampo og balsam, for de kjøpte jeg for en stund tilbake. Wow er egentlig alt jeg kan si... Spesielt shampoen gjør håret litt stivere på en måte, slik at det står mer opp når det er tørt. Derfor er det viktig å la balsamen virke ett par minutter etterpå. Resultatet var flagrende hår med mye volum, ihvertfall for min hårtype Nå er ikke akkurat dette et billig alternativ, men tenkte jeg kunne nevne det
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #24 Skrevet 10. januar 2013 Jeg må bare nevne Moroccanoil Volume shampo og balsam, for de kjøpte jeg for en stund tilbake. Wow er egentlig alt jeg kan si... Spesielt shampoen gjør håret litt stivere på en måte, slik at det står mer opp når det er tørt. Derfor er det viktig å la balsamen virke ett par minutter etterpå. Resultatet var flagrende hår med mye volum, ihvertfall for min hårtype Nå er ikke akkurat dette et billig alternativ, men tenkte jeg kunne nevne det Hvilken hårtype har du? Synes du den virker uttørkende på håret? Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
Gjest Euforia Skrevet 10. januar 2013 #25 Skrevet 10. januar 2013 Hvilken hårtype har du? Synes du den virker uttørkende på håret? Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Jeg har også denne, og den virker ikke uttørkende på håret mitt i hvert fall. Jeg har helt normalt, tykt hår.
2shy Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #26 Skrevet 10. januar 2013 Jeg må bare nevne Moroccanoil Volume shampo og balsam, for de kjøpte jeg for en stund tilbake. Wow er egentlig alt jeg kan si... Spesielt shampoen gjør håret litt stivere på en måte, slik at det står mer opp når det er tørt. Derfor er det viktig å la balsamen virke ett par minutter etterpå. Resultatet var flagrende hår med mye volum, ihvertfall for min hårtype Nå er ikke akkurat dette et billig alternativ, men tenkte jeg kunne nevne det Hviken hårtype du har lurer jeg også på? Jeg har veldig tynt og fint hår som er blottet for alt som heter fall og volum
2shy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #27 Skrevet 11. januar 2013 Hvordan er det med blush.no, er det trygt å bestille derfra?
challenger Skrevet 11. januar 2013 #28 Skrevet 11. januar 2013 Hvordan er det med blush.no, er det trygt å bestille derfra? Jeg har bare gode erfaringer med blush. Litt treg levering dog..
2shy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #29 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har bare gode erfaringer med blush. Litt treg levering dog.. Hvor mange dager ca?
challenger Skrevet 11. januar 2013 #30 Skrevet 11. januar 2013 Hvor mange dager ca? Hmmm.. over ei uke ihvertfall. Synes det tar lengre tid å få pakker fra blush, som sender fra Norge?, enn fra feelunique som sender fra England!
2shy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #31 Skrevet 11. januar 2013 Hmmm.. over ei uke ihvertfall. Synes det tar lengre tid å få pakker fra blush, som sender fra Norge?, enn fra feelunique som sender fra England! Hm, ja det hørtes snodig ut, særlig hvis det har varen på lager. Jeg bestillte en krølltang fra makestyle.no tidlig en morgen, og dagen etter fikk jeg hentemelding fra posten. Svosj!
Callisto83 Skrevet 11. januar 2013 #32 Skrevet 11. januar 2013 Hvilken hårtype har du? Synes du den virker uttørkende på håret? Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Med Moroccanoil sin volumsjampo blir håret litt stivere på en måte, samme følelse som man kanskje har i litt mousse? Fikk ihvertfall beskjed om og la balsamen i samme serie virke en stund etterpå, i et par minutter før jeg skylder ut. Føler ikke det tørker ut håret, men det gjør noe, gjør det litt tyngre, fyldigere og flagrende føler jeg. Min hårtype er vel at håret er fint (tynnt), stripet blondt og legger seg nærmest rett ned inntil hodet i naturlig form, så denne sjampoen bruker jeg de gangene jeg vil bruke litt varmeruller og slikt for litt ekstra 'vavavoom' effekt Jeg synes ihvertfall de er verdt det, selv om Moroccanoil sin fuktighetsgivende sjampo og balsam er de ultimate favorittene. Og så hjelper det en hel del på volum og føne håret tørrt når man bøyer hodet og håret forover slik at det henger ned. Da får man litt av 'løftet' gratis, eller det vil si, uansett hvilken sjampo og balsam man bruker
Raviella1 Skrevet 14. januar 2013 #34 Skrevet 14. januar 2013 hvor får man kjøpt denne BIG shampooen da?
Raviella1 Skrevet 15. januar 2013 #36 Skrevet 15. januar 2013 hehe hva er Lush? en butikk? frisørsalong? Nettbutikk? jeg bor i Danmark og har ikke hørt om dette før..
Gjest Euforia Skrevet 15. januar 2013 #37 Skrevet 15. januar 2013 En butikk. gå inn på Lush.com, tror de har det i Danmark også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå