2shy Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Jeg bruker i dag en volum sjampo jeg er veldig fornøyd med (Joico), men jeg ønsker å finne et rimeligere alternativ. Har tynt/fint hår som blir fort tungt, flatt og fett med feil type sjampo, Joico sin har på en måte vært en åpenbaring for håret Men er det noen av dere som har samme type hår, som har funnet en volumsjampo av rimeligere type enn frisørsjampo dere kan anbefale? Hvis den i tillegg er organisk er det enda bedre
Chord Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Dytter jeg også, for jeg lurer på det samme. Har samme hårtype som deg. Kan jeg spørre hvilke Joico- produkter du har prøvd og vært fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Det kan hende at du er klar over dette, men du kan kjøpe Joico mye billigere på feelunique.com. Nå har de også salg på Body Luxe Volumising Shampoo (hvis det er denne du bruker) til litt over 10 pund. Et alternativ, som jeg har hørt er bra (men dessverre ikke prøvd selv) er denne http://www.feelunique.com/p/TIGI-Catwalk-Your-Highness-Volume-Collection-Shampoo-300ml som er på tilbud til 6,75 pund nå. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Dytter jeg også, for jeg lurer på det samme. Har samme hårtype som deg. Kan jeg spørre hvilke Joico- produkter du har prøvd og vært fornøyd med? Jeg bruker volum sjampoen og balsam for tørt hår, perfekt kombinasjon for mitt hår som er fargebehandlet og i tillegg veldig flatt uten volum. Har i tillegg brukt hårkurene fra Kpak, de er overlegne Det kan hende at du er klar over dette, men du kan kjøpe Joico mye billigere på feelunique.com. Nå har de også salg på Body Luxe Volumising Shampoo (hvis det er denne du bruker) til litt over 10 pund. Et alternativ, som jeg har hørt er bra (men dessverre ikke prøvd selv) er denne http://www.feeluniqu...n-Shampoo-300ml som er på tilbud til 6,75 pund nå. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Vet det, har sett på blivakker.no som har veldig gode priser. Men så er jeg skeptisk fordi det florerer så mye rykter om at man ikke nødvendigvis får originalvare. Stemmer dette?
Musken Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har samme type hår som deg, 2shy, og jeg er svært fornøyd med volumsjampoen fra Jon Frieda. Den er ikke kjempebillig, men heller ikke dyr. Føler håret ikke blir fett med en gang, og håret føles lett, luftig og større, eheh.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Jeg bruker volum sjampoen og balsam for tørt hår, perfekt kombinasjon for mitt hår som er fargebehandlet og i tillegg veldig flatt uten volum. Har i tillegg brukt hårkurene fra Kpak, de er overlegne Vet det, har sett på blivakker.no som har veldig gode priser. Men så er jeg skeptisk fordi det florerer så mye rykter om at man ikke nødvendigvis får originalvare. Stemmer dette? Blivakker ville jeg ikke bestilt fra, har hørt mye rart om dem. Det var en tråd her for noen måneder siden hvor en hadde kjøpt en dermalogica krem fra blivakker som hun lurte på om det var noe rart med (eller noe i den duren). Når jeg sammenlignet teksten på baksiden av denne kremen (hun la ut bilde) med min som er kjøpt fra hudpleier i Norge, så samsvarte de ikke. Har selv handlet mye på feelunique, aldri vært noe tull derfra. Grunnen for at de kan ha så lave priser er at de holder til på en eller annen øy (husker ikke hvilken) utenfor EU slik at de kan selge varene momsfritt. Sparer mye penger på å bestille derfra. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har samme type hår som deg, 2shy, og jeg er svært fornøyd med volumsjampoen fra Jon Frieda. Den er ikke kjempebillig, men heller ikke dyr. Føler håret ikke blir fett med en gang, og håret føles lett, luftig og større, eheh. Å, da skal jeg prøve den! Om den så koster 50-lappen mindre så hjelper det, alle monner drar! Tusen takk for tips Blivakker ville jeg ikke bestilt fra, har hørt mye rart om dem. Det var en tråd her for noen måneder siden hvor en hadde kjøpt en dermalogica krem fra blivakker som hun lurte på om det var noe rart med (eller noe i den duren). Når jeg sammenlignet teksten på baksiden av denne kremen (hun la ut bilde) med min som er kjøpt fra hudpleier i Norge, så samsvarte de ikke. Har selv handlet mye på feelunique, aldri vært noe tull derfra. Grunnen for at de kan ha så lave priser er at de holder til på en eller annen øy (husker ikke hvilken) utenfor EU slik at de kan selge varene momsfritt. Sparer mye penger på å bestille derfra. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Jeg bestillte kremer fra strawberrynet.com før, det gikk bra. Hm, ja kanskje jeg skal prøve feelunique.com? Skal sjekke det ut, takk for tips. Kommer moms i tillegg forresten?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Å, da skal jeg prøve den! Om den så koster 50-lappen mindre så hjelper det, alle monner drar! Tusen takk for tips Jeg bestillte kremer fra strawberrynet.com før, det gikk bra. Hm, ja kanskje jeg skal prøve feelunique.com? Skal sjekke det ut, takk for tips. Kommer moms i tillegg forresten? Etter hva jeg har lest her inne så tilbakebetaler de moms/toll. Jeg bestiller alltid under 200,- selv for jeg gidder ikke å styre med å få det tilbakebetalt. Frakt er inkludert i alle prisene du ser på feelunique, så det blir ikke dyrerer å gjøre det på denne måten. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2013 Etter hva jeg har lest her inne så tilbakebetaler de moms/toll. Jeg bestiller alltid under 200,- selv for jeg gidder ikke å styre med å få det tilbakebetalt. Frakt er inkludert i alle prisene du ser på feelunique, så det blir ikke dyrerer å gjøre det på denne måten. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Okey, det er sånn de gjør det hos strawberrynet.com også. Går jo an å bestille i flere omganger
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Okey, det er sånn de gjør det hos strawberrynet.com også. Går jo an å bestille i flere omganger Ja, det er det jeg pleier. Blir ganske mange pakker når jeg gjør storinnkjøp gitt Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2013 Ja, det er det jeg pleier. Blir ganske mange pakker når jeg gjør storinnkjøp gitt Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 Blir som julaften Tusen takk for tips, skal handle på feelunique når det er på tide med ny forsyning. Er jo halve prisen enn hos frisøren, så da kan jeg bruke de to hundrelappene på noe annet gøy!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 Blivakker ville jeg ikke bestilt fra, har hørt mye rart om dem. Det var en tråd her for noen måneder siden hvor en hadde kjøpt en dermalogica krem fra blivakker som hun lurte på om det var noe rart med (eller noe i den duren). Når jeg sammenlignet teksten på baksiden av denne kremen (hun la ut bilde) med min som er kjøpt fra hudpleier i Norge, så samsvarte de ikke. Har selv handlet mye på feelunique, aldri vært noe tull derfra. Grunnen for at de kan ha så lave priser er at de holder til på en eller annen øy (husker ikke hvilken) utenfor EU slik at de kan selge varene momsfritt. Sparer mye penger på å bestille derfra. Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3 De påstår at de importerer varene sine fra en annen leverandør og ikke kjøper inn fra den norske leverandøren. Jeg tror ikke noe på det for det hadde vært enda dyrere enn å forholde seg til den norske leverandøren. I så fall kjøper de opp produktene fra noen som ikke får tak i dem på redelig vis ihvertfall. Anonym poster: c40528c115e0ce5dc6ef4d6884868b59
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2013 Åh, de har jo foundationen jeg bruker også! 150 kr spart for den flaska. Nå har jeg spart over 350 kr allerede, dette er gøy 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Åh, de har jo foundationen jeg bruker også! 150 kr spart for den flaska. Nå har jeg spart over 350 kr allerede, dette er gøy Anonym poster: 49c27033205bea90374f7e386d0d41e3
Chord Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Thank you, der forsvant noen hundrelapper fra kontoen min..
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2013 Thank you, der forsvant noen hundrelapper fra kontoen min.. Hva kjøpte du?
Chord Skrevet 8. januar 2013 #18 Skrevet 8. januar 2013 Hva kjøpte du? Fant de to volumproduktene (shampo og balsam) fra Joico på feelunique. Tenkte jeg skulle prøve dem
2shy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2013 Fant de to volumproduktene (shampo og balsam) fra Joico på feelunique. Tenkte jeg skulle prøve dem Håper du blir fornøyd! Jeg bruker balsamen for tørt hår siden håret mitt trenger litt pleie også, men det blir ikke tungt i det hele tatt. Jeg pleier å vaske håret i to omganger, hvorav runde nr to bruker jeg bare en liten erte-størrelse. Skummer godt da, blir ultrarent
Gjest Euforia Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 BIG fra Lush er den beste volumsjampoen jeg har prøvd. :D Fikk så mye volum at lillebroren min gjorde narr av at håret mitt var så stort, haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå