Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har brukt et firma som et mellomledd for å frakte varer fra f.eks amerikanske nettbutikker til Norge? Jeg vurderer å bruke Shipito, men er redd frakten blir dyr og da føler jeg at det er liten vits siden jeg får tak i produktene i Norge. Greia er at produktene er halvparten så dyre som i Norge...

varene til sammen blir på 195 $, skal nok ikke veie mer enn 4kg men om jeg plutselig må betale over 50$ for frakt så faller litt av poenge bort. Noen som har noen gode forslag?

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg vet at flere av jentene på Heidi Øksendal forumet har shipito, og bruker det mye. (tror du må være medlem for å se shipito trådene.) Men usikker på hva frakten er per kilo. Står det ikke noe om det på hjemmesidene til shipito? Men 4kilo er ganske tungt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Jetcarrier, der er den beregnede prisen inkludert alle avgifter til staten Norge så de er greit å bruke når man handler dyre ting. Men det blir nok ennå nesten 400 kr. Med det 50$ alternativet må du nok ut med mva og tollgebyr oppå der igjen (her snakker vi ca 450-500kr bare i gebyr).

Så når man skal benytte seg av en slik tjeneste er det lurt å handle mye, og gjerne med venner så dere deler regningen på gebyret.

Anonym poster: 9191e71245439209cd52548fd787bbc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...