ME89 Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er det noen her som har brukt et firma som et mellomledd for å frakte varer fra f.eks amerikanske nettbutikker til Norge? Jeg vurderer å bruke Shipito, men er redd frakten blir dyr og da føler jeg at det er liten vits siden jeg får tak i produktene i Norge. Greia er at produktene er halvparten så dyre som i Norge... varene til sammen blir på 195 $, skal nok ikke veie mer enn 4kg men om jeg plutselig må betale over 50$ for frakt så faller litt av poenge bort. Noen som har noen gode forslag?
Gjest Swarovski Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Jeg vet at flere av jentene på Heidi Øksendal forumet har shipito, og bruker det mye. (tror du må være medlem for å se shipito trådene.) Men usikker på hva frakten er per kilo. Står det ikke noe om det på hjemmesidene til shipito? Men 4kilo er ganske tungt...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Jeg bruker Jetcarrier, der er den beregnede prisen inkludert alle avgifter til staten Norge så de er greit å bruke når man handler dyre ting. Men det blir nok ennå nesten 400 kr. Med det 50$ alternativet må du nok ut med mva og tollgebyr oppå der igjen (her snakker vi ca 450-500kr bare i gebyr). Så når man skal benytte seg av en slik tjeneste er det lurt å handle mye, og gjerne med venner så dere deler regningen på gebyret. Anonym poster: 9191e71245439209cd52548fd787bbc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå