Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten fyller 4mnd på lørdag. Han er en utrolig hyggelig gutt som jeg vil gjøre noe spesielt for. En skikkelig kosekveld. Jeg tenker at vi kunne ta oss en liten tur uti skogen ved et vann, hvor vi kan kose oss litt. Ta med noen pledd, varm kakao og sjokolade og litt musikk. Er det litt for tidlig til å sitte ute i så kaldt vær? Noen som har noen erfaringer?

Jeg har også lyst til å ta med noe varm mat som vi kan spise der. Noen forslag til hva jeg kan lage?

Tusen takk på forhånd :)

Anonym poster: e393a296642237bb175fadc47f3bfcfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, det høres kjempekoselig ut!

Om du tar med noen skikkelige tykke ullpledd tror jeg det skal gå bra.

Her hjemme har vi noen reinsdyrskinn som vi bruker som underlag når vi er ute(til vanlig er det senga til hunden, heh). Om du har noe lignende kommer du vertfall ikke til å fryse "underifra".

Jeg tenkte at du kanskje på forhånd kunne laget tomatsuppe på termos. Eller så kan dere ha engangsgrill eller lage bål og grille mat :)

Lykke til med kvelden!

Skrevet

Ta med noe enkelt å spise, gaffler og bestikk kan bli stress med kalde fingre. Muligens wraps ellers slikt godt pakket inn?

Ta en ut en tur først med et teppe, se om du kan finne en god plass, kjipt komme ut med han så blir ting blegh. Lykke til :)

Skrevet

Så kjekt :) Noe som er kjempe godt er å lage pinnebrød deig og ta med pølser, kanel, sukker ja egentlig hva du vil og så steiker dere det på bålet.

hvis du klapper en liten deigklump flat i hånden og legger sukker og kanel i før du bretter den sammen og surrer den rundt en pinne så smaker det som nystekte kanelsnurr når den er ferdig stekt! :danse:

Husk å ha med noe varmt og drikke

Skrevet

Jeg og kjæresten fyller 4mnd på lørdag. Han er en utrolig hyggelig gutt som jeg vil gjøre noe spesielt for. En skikkelig kosekveld. Jeg tenker at vi kunne ta oss en liten tur uti skogen ved et vann, hvor vi kan kose oss litt. Ta med noen pledd, varm kakao og sjokolade og litt musikk. Er det litt for tidlig til å sitte ute i så kaldt vær? Noen som har noen erfaringer?

Jeg har også lyst til å ta med noe varm mat som vi kan spise der. Noen forslag til hva jeg kan lage?

Tusen takk på forhånd :)

Anonym poster: e393a296642237bb175fadc47f3bfcfc

Vi var ute i 10 minusgrader før jul :) Hadde med sitteunderlag, veldig varme klær, tente bål, grillet pølser og marsmellows og drakk kakao :) stjerneklart og svakt nordlys på himmelen.. Ah, herlig <3

Så lenge dere er varme og tørre så går det nok helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...