Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

Noen som har noen bra flørte-sms? Ikke for sukkersøte, heller litt frekke, men ikke for grove heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Abelone
Skrevet

Vet du hva som er likheten mellom deg og VG? Dagen er ikke helt den samme uten......

Gjest Abelone
Skrevet

Hva er det som er galt med mobilen din? Hver gang jeg forsøker å ringe får jeg en stemme som sier: "han du forsøker å nå, har sex. Vennligst vent, det blir snart din tur....!"

Skrevet

De er arrestert grunnet deres ekstremt sexy utseende, hvilket strider mot enhver sunn fornuft. De dømmes derfor til en natt i håndjern under undertegnede...

Kanskje litt for frekk?

Gjest Purple
Skrevet

Takk for forslag!

Kanskje litt for frekk?

Den var jo bra den! Men vet ikke om jeg tør å sende den... :oops:

Tar gjerne imot flere! :-)

Gjest Purple
Skrevet
Hva er det som er galt med mobilen din? Hver gang jeg forsøker å ringe får jeg en stemme som sier: "han du forsøker å nå, har sex. Vennligst vent, det blir snart din tur....!"

Denne har jeg allerede fått fra ham... :wink:

Skrevet
Takk for forslag!

Den var jo bra den! Men vet ikke om jeg tør å sende den... :oops:

Tar gjerne imot flere! :-)

Den virket når jeg sendte den... :hjerter2:

Skrevet

"Hallo! Dette er en selvtenkende SMS! Den søker automatisk den frekkeste, kåteste og mest sexy person i min tilefonliste. Lurer på hvor den ble av...?!?"

Gjest Anonymous
Skrevet

hei alle..... hva hadde dere sagt om kjæresten din hadde fått sånne meldinger fra ulike damer, f.eks tidligere kollegaer og lignende...... hadde dere tatt det med et smil... eller? skal jeg ta ned foten........ :-? :(

Skrevet

Skal vi leke gjemsel? Hvis du finner meg har vi sex, hvis ikke så er jeg inni skapet....! :)

Skrevet
hei alle..... hva hadde dere sagt om kjæresten din hadde fått sånne meldinger fra ulike damer' date=' f.eks tidligere kollegaer og lignende...... hadde dere tatt det med et smil... eller? skal jeg ta ned foten........ :-? :([/quote']

Akkurat det hadde jeg vel ikke satt så stor pris på. Typiske groviser er kjempemorsomt, men direkte flørtende utsagn er over streken, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...