Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok så jeg var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget.

Jeg har utrolig ubehag i magen, ikke sånn do-vondt, men mer mensenlignende smerter. Samtidig blør jeg også. Begynte såvidt med brunaktig, men ble mer og mer "rent blod", og da jeg tok ut el tampongo i dag så var det ganske slimete også!

Blir veldig bekymret. Jeg er 19 år og har kjæreste, og går på p-piller, men skal ikke ha mensen nå. Jeg har hatt mellomblødninger før, så utelukker også det, i og med at det nå er såpass mye. Blødde gjennom en rød tampong på tre timer i går.

Beklager denne fæle utleveringen og all informasjon, men point is, kan dette ha vært en spontanabort som pågår? Vurderer å kontakte lege, for nå er jeg hjemme fra skole med magevondt og bekymringer.

Anonym poster: 501fd4356458cefd0cf5d92dc5d2d950

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en graviditetstest den blir mest trolig positiv hvis spontanaborten pågår nå. Er den positiv kan du vurdere om du kontakter lege, men mest trolig ordner kroppen opp selv.

Hvis blødningen og smertene varer lenger enn en uke, kontakter du lege uansett.

Anonym poster: f5c4eb0cc6089e9cbf2d87e8dd01501b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ta en graviditetstest den blir mest trolig positiv hvis spontanaborten pågår nå. Er den positiv kan du vurdere om du kontakter lege, men mest trolig ordner kroppen opp selv.

Hvis blødningen og smertene varer lenger enn en uke, kontakter du lege uansett.

Anonym poster: f5c4eb0cc6089e9cbf2d87e8dd01501b

Hmm! Ja jeg tror du bør kjøpe graviditetstest ja

Endret av vestia
Skrevet

Jeg blør rett gjennom en rød/rosa tampong på bare noen timer når jeg har mensen, men det varierer fra mens til mens, noen ganger er det kraftigere en andre ganger.

Jeg må også si at jeg ofte også kan se slim"klumper" i mens blodet, trodde dette kun var slimhinnen som byttes ut? Eller er jeg helt på jordet nå?

Men kan vel være lurt å ta en test :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er normalt for en menstruasjon, og man kan få uregelmessigheter på ppiller.

Uansett så kan du sjekke med en graviditetstest for å dobbeltsjekke.

Anonym poster: da7c2e3da7425efd31822342d9d41373

AnonymBruker
Skrevet

Gud, så glad jeg er som ikke har et sexliv!

Anonym poster: de65595a904d0a956323f274bb6dafda

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det da?

Anonym poster: 40bfcf1077fce042b1072f8d8846bfdf

Skrevet

Nå har vel ikke en mens noe med sexliv å gjøre? Jeg regner vel med du har mens selv om du ikke har noe sexliv?

Skrevet

Det kan jo godt være at mensen kom tidlig, det samme har hendt meg, og selv nå har jeg blødd ut tre av de største størrelse grønn tampongene på 3 timer! mye slik og røsk som kommer ut, og jeg har slitt med svimmelhet og kvalme i tre uker nå og har kraftige menssmerter, MEN min mens kom nå når den skulle, så jeg regner med det ikker er spontanabort. Fikk du tatt en test?

Anonym poster: e10f23b9e31515b05bb93bd3eba9752f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...