AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Det er lenge siden sambo og jeg har hatt en ordentlig koselig kveld sammen, hverdagene er hektiske med jobb og alt annet som skal gjøres. Så i dag har jeg fri å tenkte jeg kunne lage en romantisk aften for oss til han kommer hjem fra jobb. Noen tips til hva jeg kan lage til middag, og dessert? Har veldig lyst til å lage noe hjemmelaget. Tenne noen lys, og gjøre det litt koselig her hjemme til han kommer hjem. Kom gjerne med ideer på hva jeg kan gjøre for å få kvelden mest mulig romantisk også :-) Alt taes imot med stor takknemlighet! Anonym poster: d8e2248a3f698323ab6e61ec39d0b517
HHH Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Høres koslig ut:) Hva med å lage et tema. F.eks. italiensk aften. Lag en mozarella, tomat og basilikumsalat til forrett. Lag ordentlig god pasta (finnes masse oppskrifter på nett), bruk lang tid og gode rådvarer. Kjøp en flaske vin. Panna cotta med friske bær til dessert. Sett på litt italiensk stemningsmusikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå