Gå til innhold

Luksusprostituert - en jobb for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ønsket noe spesielt i livet. Har alltid drivet hit og dit uten å finne ut hva jeg vil med livet.

Har jo hobbier og interesser, men har aldri hatt noe spesielt ønske om utdannelse eller jobb. Ingenting som interesserer og fenger.

I det siste har jeg lekt med tanken om å bli en luksusprostituert. Jeg har alltid vært opptatt av å ta vare på meg selv, så jeg har nok utseendet til denne jobben.

Jeg liker å pynte meg og vise meg frem. Jeg liker at menn ser meg og attrår meg. Jeg liker at jeg klarer å tilfredsstille menn ...

Hvorfor jeg ønsker dette aner jeg ikke, men jeg føler det er noe jeg kunne gjort, og noe jeg ville likt. Er jeg dum, eller er det greit?

Anonym poster: ec64f61a52086e655c806044155ac94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt for meg at livet som hore er så glamorøst, men du gjør jo som du vil.

Bare husk at kundene dine ikke nødvendigvis er så mye å skryte av, hadde de vært det ville de klart å få seg et knull uten å betale for det. Føler du deg ok med å betjene menn som er dobbelt så gamle som deg, som lukter svette og har neglsopp, så kjør på. Bare husk å ta en mintpastill for å fjerne kukost-ånden etterpå.

Anonym poster: 92fca0aac4b21ae25db8795bf9b073ca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt meg om før jeg hadde tatt en jobb som prostituert. Jeg ser absolutt ikke ned på prostituerte generelt, og om man faktisk velger å være luksusprostituert av eget ønske og vilje og ikke gjør det på grunn av nød, så mener jeg man har rett til å velge det livet og yrket man selv ønsker. Men det kan ha konsekvenser hvis du f. eks treffer en mann du ønsker å dele livet med, og om man ikke passer på så kan en pådra seg kjønnssykdommer. Du må også tenke på sikkerheten, for selv om livet som luksusprostituert leves under mye mer kontrollerte forhold enn gateprostituerte så kan man likevel aldri helt vite om enkelte kunder er ustabile.

I tillegg kommer sosial stigma og at du kanskje blir nødt til å leve et dobbeltliv. Selv om ikke alle ser ned på prostitusjon, så er det mange som gjør det og det kan være vanskelig å få aksept for ditt valg blant familie og venner, kanskje spesielt foreldre. Mange luksusprostituerte lever et dobbeltliv på grunn av det, men det vil være slitsomt å hele tiden måtte være to personer i forskjellige sammenhenger.

Anonym poster: 54094360d92333e6a46d8f0b8feac9f7

AnonymBruker
Skrevet

Synet ditt på prostitusjon er nok litt naivt, ts.

Anonym poster: bce37aed16bcfd8c0382acd0ff9de3d2

AnonymBruker
Skrevet

Jo rikere de er, jo mer nedverdigende syn har de på kvinner. Jo rikere de er, jo mer ser de på den prostituerte som et objekt de kan utnytte som de selv vil.

Du tar vare på kroppen sa du? La oss se hvor godt kroppen din har av å få blåmerker etter slag fra diverse kunder som er misfornøyde med jobben du har gjort og slår deg noen ganger for å få deg til å gjøre som de vil.

Gled deg! Du kommer aldri til å se på sex som noe du ønsker deg personlig eller som noe intimt mellom deg og en annen person igjen. Blir sikkert kjempeartig!

Anonym poster: 09b37da62aeca79e7d1853c36e68f921

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jo rikere de er, jo mer nedverdigende syn har de på kvinner. Jo rikere de er, jo mer ser de på den prostituerte som et objekt de kan utnytte som de selv vil.

Dette er jo bare tull! Tror du virkelig high-end eskortepikene blir behandlet dårligere enn 200-kroner-for en-kjapp-en-bak-i-bilen-somalierne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par jenter som spedde på studielånet med dette. Felles for de da var at de kun fokuserte på det glamorøse, og pengene de tjente.

Et par avdeling blogget om livet og det var ikke måte på hvor lukrativt det var.

Etter en stund begynte de å gå i fellene, en etter en.

Den første ble "fersket" på en restaurant hvor hun ga mannen kjæresteopplevelsen. Det var noen venninner som så henne og ting ble aldri det samme mellom hun og vennene. Å forsvare at prostitusjon kunne være positivt gikk liksom ikke lenger..

De andre endte opp med ganske store hull i cv'en som de slet lenge med å forklare, og de måtte begynne på nytt med tanke på jobb og bosituasjon. Fra å bo alene i en fin leilighet på Majorstua til å måtte flytte til kollektiv i en alder av 25 er ikke veldig kult..

Å få kjæreste i den mest aktive perioden var no-go. Selv Oslo er en liten by, så selv om det er noen år siden er det flere av de som fortsatt ikke kan slappe av i sentrum. Plutselig dukker en tidligere kunde opp med kona på armen.

De har alle sluttet i dag, og alle angrer veldig. Spesielt ei av de, som ikke rakk å slette bloggen før en eller annen gærning kopierte hele. Hun er livredd en fremtidig samboer skal få den i innboksen uka før bryllupet.

Så er det jo ryktet i vennegjengen.. På venners - venner fester vet ALLE at jenta i hjørnet er "hora". Den eneste som ikke vet det er snakk om det, er henne..

Alle kan selge sex, og det er bra du ser fin ut TS. Men det er samtidig bortkastet å bruke utseendet ditt på denne retningen.. Bruk heller tid på å finne ut av hva du vil før du låser de dørene før du har kommet deg dit.

Nå høres jeg sikkert veldig negativ ut, men det er mitt inntrykk etter å ha snakket med jentene det gjelder.

Anonym poster: b79c1150a515429a2caa8988acbf9fdd

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at jeg ved å selge meg selv ville rippet opp sjelen min, uavhengig om jeg hadde vært "luksus"prostituert eller ei. Kanskje virker det som en grei jobb nå, men etter en stund tror jeg du hadde følt deg skitten og tom. Tenk å dele ut intime opplevelser som man (eller jeg i hvert fall) bare vil dele med noen man er glad i! Folk betaler deg for å slippe til i dine private områder. Nei huff, det er ikke uten grunn mange prostituerte blir rusavhengige etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...