Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I slutten av November dro min samboer på julebord, vi hadde hatt en del diskusjoner før det og han lovet meg før han dro at han ikke skulle drikke så han mistet vettet. Det var en grei avtalte ettersom han tidligere har vært utro. Dagen startet stygt, han svarte ikke på telefonen, lovet å ringe, men ringte aldri. Var tett hele dagen rett og slett, før jeg i ni tiden på kvelden fikk en telefon av en full og borte samboer.. Da var han ned-drukket! Vi snakket et halvt minutt bare før han la på, så svarte han ikke på telefonen noe mer. Jeg fikk høre dagen etter av kolleger av han at han hadde sovnet og spydd ned hotellet, derfor hadde da ifølge de og HAN ikke svart.

Den kvelden ble jeg sint, men valgte å prøve å legge dette til side. Jeg kunne heller da det dagen etter å bruke en dag med en venninne å kose meg. Det var bursdagen min og jeg og min venninne dro på byen. Vi drakk oss ned og koset oss masse! På byen hadde vi møtt noen gutter som var på julebord, og iløpet av kvelden hadde jeg visstnok kysset denne gutten gjentatte ganger.

Kvelden endte med at denne gutten fikk noen til å kjøre meg hjem til svigers der jeg skulle sove.

Det er nå en stund siden. Jeg tenker ikke så mye på det, men kom over et innlegg her inne om noen som hadde kysset en annen. Jeg har ikke fortalt samboeren min om dette.. Hadde dere latt det gå? Eller fortalt det? Jeg skal IKKE legge skylden på at jeg ble full, men jeg kan ikke selv huske at jeg kysset han mer enn en gang. Noe jeg tydeligvis hadde gjort da.

Anonym poster: 7f8c6475d2c31cd5248c26b416dac0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte bør du jo fortelle, men på en annen måte kan det gjøre ting verre. Ettersom det ikke gikk lenger enn kun noen kyss??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...