Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 Min forlover er ganske uerfaren i bryllupssammenheng, og har spurt meg hav jeg har lyst til aa gjoere i utdrikningslaget mitt. Det blir en hel helg, da alle maa reise et stykke for aa komme. Jeg onsker ikke taapelig fyll, det vet hun, men ellers aner jeg ikke hva vi kan gjoere. Spa hadde vaert deilig, men det koster sikkert flesk? Noen som har ideer? Hva gjorde dere i utdrikningslaget?
Vimsevips Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Vi skal også ha en hel helg. Forloveren min har hinta frampå om rafting, men det er kanskje ikke så aktuelt om utdrikningslaget er i Skottland ? Ellers er jo spa, en god ide, tror ikke det trenger å bli altfor dyrt..
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Er det noen muligheter for å kunne leie en hytte som dere kan være på? Rett og slett bare slappe av og kose dere sammen. Dette skal vi gjøre i mitt, og jeg gleder meg til å tilbringe en hel helg sammen med mine nærmeste venninner. Mye god mat, spill, leker og bare masse kos og samvær.
*Lene* Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Jeg aner ikke hva som skal skje i mitt..Dette er jo hemmelig! Men i min søsters utdrikningslag hadde vi en helg sammen! Vi gjorde kun ting som var moro for henne, og for oss! Ikke noe utdriting! SPA er jo en glimrende idè da. Det bør jo ikke koste så mye. Er jo selve masseringen som koster mest! Resten av velværen er ikke så ille sikkert! Ellers er det jo mye å finne på da..alt fra hytteturer (med mye leker, moro etc) til firmaer som har spesialitert seg på slike "happenings" I min søsters lag, var vi bl.a på vikingleir en natt og festa på byen, og lå over på hytta til forloveren hennes. Vi lagde utfordringer til henne etc etc! Veldig vellykket! Lykke til da.. Blir sikker super artig :-)
-ida- Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Picnic i parken, hyttetur, rebusløp er noen ting som ikke trenger å koste noe i hele tatt. I allefall er det veldig billig, da kan man blande det med noe som koster litt mer.
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2004 Takk for tips. Jeg tenkte vi kunne bo hos meg, hvis vi tar helgen naar min kjaere blir utdrukket saa har jeg jo leiligheten for meg selv. Jeg kunne tenkt meg spa, teater/konsert, middag paa en bra restaurant (evt hjemme hos meg), leker inne (noe som har med mimring aa gjoere, og noen kule overraskelser til meg!!). Det blir nok bra, jeg faar snakke litt mer med min forlover!
hallingbrud Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Her er andre tips: strikkhopping, paragliding, helikoptertur over byen (det koster ikke så mye), oppgaver/rebus hvor man skal løse oppgaver for å finne frem til ulike steder, prøve å skyte på skytterbane, telttur langt inni fjellet med fiskestang og luksusmat.
-ida- Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Et tips om dere vil spise hjemme er i leie en kokk hjem til dere som lager en femretter eller noe, det er ikke så veldig dyrt og veldig digg og stilfullt!!!
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2004 Haaper inderlig ikke at det blir helikoptertur, strikkhopping o.l. Jeg er en skikkelig pyse og tor ikke engang ta loopen paa Tusenfryd! da hoertes kokke-ideen bedre ut...nam nam!
nessi Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Synes du ikke det er litt trist å måtte være med å planlegge ditt eget utdrikningslag? Jeg vil at alt i mitt skal være en overraskelse.
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2004 Jeg skal ikke vite noen detaljer, men forloveren min har aldri vaert i utdrikningslag og lurte paa om jeg hadde noen ideer. Om hun folger dem gjenstaar aa se Synes ikke det er trist at hun raadforer seg med meg, snarere synes jeg hun er en god venninne som bryr seg om mine onsker!
elvira Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 Jeg var med i et utdrikkingslag der vi tok med bruden til Tusenfryd! Vi kledde henne litt opp (ikke for mye, bare sånn at det var tydelig at hun vi hadde utdrikkingslag), hadde litt voksendrikke på flaske og bare koste oss og hadde det barnslig morro. Senere dro vi ut på en hytte for oss selv, der vi koste oss med god mat og drikke. Det ble et veldig enkelt utdrikkingslag, som var utrolig koselig! Det behøver med andre ord ikke bli dyrt når man skal drikke ut bruden!
Gjest -kebolle Skrevet 21. mars 2004 #14 Skrevet 21. mars 2004 søk i google på "utdrikningslag" og dere finner linker til sider med masse-masse ideer... Jeg blei kidnappet og fraktet til et sted hvor de hadde "gladiatorkamper" - femkamp der alle fikk være med. Kjempegøy! Så hadde alle venninnene tatt med litt mat og drikke hver, piknik i det grønne. Så spa med massasje, det var på et sted med basseng, så de andre fikk seg en deilig svømmetur så lenge. Så kledde de meg opp som en hore :oops: og jeg måtte gå i frognerparken og selge puppeboller etc. Og padle i en fontene i gummibåt. Mer piknik... Hjem til en venninne og feste. Fikk ta på meg ordentlige klær. Inn på karaoke, måtte til pers der... osv. Jeg blei veldig overraska og rørt over at de "gadd" å sette i gang så mye for meg, og tenkte på at dette måtte da være dyrt for dem?! Nå kom jeg forresten på noe annet gøy - go-kart! Men det koster jo også penger (dog ikke veldig mye). Men rebusløp og sånn er jo kult da.. Mye man kan gjøre som ikke er så dyrt.. fortell om hvordan det gikk da! lykke til, klem fra -k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå