Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyttårshelga var jeg ute på byen. Var på et utested der du må gå opp ca 30 trappetrinn før du kommer opp i baren. Ja, jeg ble ganske full.

Da jeg skulle ut å ta en røyk sto jeg på toppen av trappa for å plassere beina riktig(høøye hæler) for å komme meg trygt ned trappa. Før jeg vet ordet av deg blir jeg dytta ned og slår hodet + begge beina mens jeg stuper nedover. Da jeg endelig endte på bånn av trappa går det opp for meg at det var vakta som dytta med ned. Jeg satt et par minutter i bånn der pga smertene. Da går vakta forbi å sier "Må slutte å stå i veien for folk vettu". Da jeg fikk samlet tankene haltet jeg utenfor(der han sto) for å ta en røyk. Konfronterte han/skjelte han ut pga oppførselen hans. Bestemte meg for å dra, men skulle inn for å si hadet til venninnene. Da fikk jeg ikke komme inn igjen pga MIN oppførsel ovenfor HAN og la til at han HATER fulle jenter, og da kan jeg faen meg bare dra hjem å legge meg. Ble litt satt ut, og dro derifra.

Våknet opp dagen etterpå med smerter i hodet og hovene legger og knær pluss masse småsår oppover. (fremdeles hoven)

Lurer på å anmelde det, men vet ikke om jeg skal ta meg bryet. Skal virkelig vekter få lov til å oppføre seg sånn? Greit de har ansvar for at ting får orgentlig for seg, men du dytter vell ikke folk ned trappa?

Hører jo stadig om disse som slår hodet i fylla, drar hjem for å sovne, og aldri våkner opp igjen. Det er jo direkte farlig å oppføre seg sånn ovenfor gjestene!

Hva mener dere?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde tatt en snakk med både eieren av utestedet og politiet. Ja, anmeld det.

Endret av Evilposelos
  • Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med å bevise at det var han.

Anonym poster: 27f0db0698467e009b13e8f789547698

• Liker 5
Skrevet

Lykke til med å bevise at det var han.

Anonym poster: 27f0db0698467e009b13e8f789547698

Har flere øyevitner.

• Liker 11
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Herrefred for en ondskapsfull mann. Burde kanskje ikke være vekter på et utested hvor det vanker fullejenter siden han ikke liker dem. Ta det opp med sjefen.

• Liker 3
Skrevet

Har flere øyevitner.

Hvis disse øyevitnene stiller opp for deg så ANMELD han!!! (ta bilder av sår og sånt også)

• Liker 12
Skrevet

Hvis du har vitner, er det ikke noe å være i tvil om. Det gikk bra med deg, men går det bra med neste jente han føler for å dytte? Han har tydeligvis en forkjærlighet for å utøve vold og maktmisbruk over for de som er svakere enn han selv, og da bør han ikke være i den jobven i det hele tatt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

tror det sier noe om jenters generelle oppførsel på fylla når han angriper en full jente sånn. dere må skjerpe dere.

Anonym poster: db3ff723fece677f56a94407d85e5608

Skrevet

tror det sier noe om jenters generelle oppførsel på fylla når han angriper en full jente sånn. dere må skjerpe dere.

Med fare for å synke ned på samme nivå som deg; karer er like ille i fylla som kvinner er. Generalisering much?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å synke ned på samme nivå som deg; karer er like ille i fylla som kvinner er. Generalisering much?

nei det er de ikke

. de er like fulle men gjør mindre ut av seg. og faenkapen kjer som regel på gata og ikke i lokalene eller ved inngangpartiet.

Skrevet

nei det er de ikke

. de er like fulle men gjør mindre ut av seg. og faenkapen kjer som regel på gata og ikke i lokalene eller ved inngangpartiet.

Har du i det hele tatt lest hovedinnlegget?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

nei det er de ikke

Og det er så mye bedre det da?

Anonym poster: 7ee9b31ffabc2efa409f913c866d861d

• Liker 8
Skrevet

Liker dårlig å spille djevelens advokat, humalla, men med tanke på at du var full, er det mulig at det faktiske hendelsesforløpet er noe annerledes enn det du selv husker. Dessverre er det slik at mange oppfører seg svært dårlig når de er i byen og drikker alkohol, både menn og kvinner, og konsekvensen er at de som er uskyldige, fornærmede, ikke blir tatt på alvor.

• Liker 2
Skrevet

nei det er de ikke

Tulling. 90 prosent av alle slosskamper er mellom menn, og 90 prosent av de som begynner å messe eller bråke med dørvakta er menn. Jeg vet dette da jeg tidligere har jobbet som bartender i Oslo og kjenner Oslos uteliv meget godt.

Generelt sett så er fulle jenter en plage m.t.p hysteri, grining og drama, men menn er verre: aggresivitet, slosskamper og alt for mange shots.

• Liker 10
Skrevet

Liker dårlig å spille djevelens advokat, humalla, men med tanke på at du var full, er det mulig at det faktiske hendelsesforløpet er noe annerledes enn det du selv husker. Dessverre er det slik at mange oppfører seg svært dårlig når de er i byen og drikker alkohol, både menn og kvinner, og konsekvensen er at de som er uskyldige, fornærmede, ikke blir tatt på alvor.

Men om hun har mange øyenvitner som alle forteller at hun uprovosert ble dyttet ned en trapp, skal det ikke spille noen rolle hvor full hun var.

• Liker 9
Skrevet

Tulling. 90 prosent av alle slosskamper er mellom menn, og 90 prosent av de som begynner å messe eller bråke med dørvakta er menn. Jeg vet dette da jeg tidligere har jobbet som bartender i Oslo og kjenner Oslos uteliv meget godt.

Generelt sett så er fulle jenter en plage m.t.p hysteri, grining og drama, men menn er verre: aggresivitet, slosskamper og alt for mange shots.

Jeg er enig. Fulle folk er som regel slitsomme uansett, og som vekter er man rent nødt til å holde "ro" i lokalet, og så videre... Og det kan hende at TS husket litt feil, siden hun ikke var edru. Men det er kjipt og skummelt å komme hjem med hovne sår, spesielt når det mest sannsynlig var en sikkerhetsperson som forårsaket det. Vektere skal jo skape trygghet?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gir ingen rett til å dytte noen ned en trapp bare fordi en er full.

Hun kunne ha slått hodet kraftig og fått hjerneblødning, samt brukket flere ben.

TS, du burde anmelde dørvakta til politiet, finne ut hvilket selskap han arbeider for. Ta en tur til utestedet denne uken og vis frem sårene dine, ta også bilder av sårene dine.

Skjedde en gang jeg fikk en albue i øyet av en vekter fordi han nektet meg å hente jakka. Tok kontakt med politiet, sa jeg hadde blitt slått til av en fremmed fyr(sier du at du har blitt slått til av vakt, tror de som regel at du er synderen...)og geleidet dem bort til utestedet. Viste seg at dusten var høy på kokain og hadde våpen på seg. Anmelde for vold og tyveri og fikk en beklagelse fra utestedet, selvom vekteren var hyret inn fra en selskap som ikke svarte på min henvendelse en gang.....Ikke glem at mange av disse vekterne er typiske bolere som går på litt av hvert og gjerne vil bruse litt med fjærene.

Regelbrudd fjernet. Tekola, mod.

Endret av Ann Christin
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er det værre det liksom enn å ligge med ansiktet i gjørma med rumpa bar lekkende av fylleurin og mensen. Gutter slåss seg i mellom men de sprer ikke smitte, tinitus og faenskap gjennom gatesjangling, urinering, sipping og hyling. Eller med den kroniske og forventete fangsittingen dere bare tar dere frihet til. Er så ekkelt når du kjenner truseinnlegget i skrittet ditt og nesten bar hud plutselig sette seg i fanget og du vet at jenta har gjort sånn med mange andre den kvelden. Hva slag smitte bærer hun på mon tro? Skjerpings. Gå heller ut å slåss enn å gris ned stedet.

Skrevet (endret)

Men om hun har mange øyenvitner som alle forteller at hun uprovosert ble dyttet ned en trapp, skal det ikke spille noen rolle hvor full hun var.

Øyenvitner som høyst sannsynlig også var fulle. Hun reiste seg opp og skjelte vakten ut, med andre ord har hun ikke brukket noe, og det er ingenting som tilsier commotio eller annen hodeskade. Den dørvakten virker som en idiot, hvis noen skader seg, med vilje eller ikke, så gjør man det man kan for å hjelpe. Han er faktisk pliktig til å hjelpe. Hvis han hater fulle mennesker så burde han finne seg en ny jobb.

Endret av lygekryss
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er det værre det liksom enn å ligge med ansiktet i gjørma med rumpa bar lekkende av fylleurin og mensen. Gutter slåss seg i mellom men de sprer ikke smitte, tinitus og faenskap gjennom gatesjangling, urinering, sipping og hyling. Eller med den kroniske og forventete fangsittingen dere bare tar dere frihet til. Er så ekkelt når du kjenner truseinnlegget i skrittet ditt og nesten bar hud plutselig sette seg i fanget og du vet at jenta har gjort sånn med mange andre den kvelden. Hva slag smitte bærer hun på mon tro? Skjerpings. Gå heller ut å slåss enn å gris ned stedet.

Hahahahhahaaha! Tror du har hatt en dårlig erfaring (hvis det i det hele tatt er sant at noen ville sitte i ditt fang:S) Til informasjon er det ikke bestandig slik når man er på byen, uavhengig av kjønn.

Og fangsitting "vi" tar oss frihet til... Kom du ikke på noe bedre? Vet du, fordomsfull og bitter som du er, syns jeg det er ganske synd på deg. Det er faktisk ingen som tvinger deg til å dra på byen i helgene, du kan bli hjemme foran PCen.

Poenget med denne tråden var å diskutere vekterens oppførsel, i denne situasjonen, ikke noen kvinners oppførsel i fylla som du har observert en gang.

Endret av vestia
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...