Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min utro ekskjæreste smittet meg nylig med kjønnsykdom. Han lovet at vi ikke trengte kondom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vel hva jenter gjør meg gutter, bare resultatet er en unge.

Så det jenter sier til gutten er vel aldri stol på en jente som sier hun er på pilla eller diverse prevansjoner.

Du får bare snu på det jeg sa så stemmer det vel for deg også.

Edit:

Og om det ikke var klart, så synes jeg selvfølgelig ikke at det var ok at han smitta deg.

Endret av -Leon-
Skrevet (endret)

huffda! Hvilken kjønnsykdom er det?

Med mindre det ikke er en alvorlig en, syntes jeg du skal fokusere mer på utroskapet enn kjønnsykdommen.

EDIT: sorry, glemte at det sto EKS.

Endret av humalla
Skrevet

Det er vel hva jenter gjør meg gutter, bare resultatet er en unge.

Så det jenter sier til gutten er vel aldri stol på en jente som sier hun er på pilla eller diverse prevansjoner.

Du får bare snu på det jeg sa så stemmer det vel for deg også.

hehe, det er hva gærene jenter gjør mot gutter. normale mennesker gjør ikke sånt. så det stemmer ikke for meg assa

Skrevet

huffda! Hvilken kjønnsykdom er det?

Med mindre det ikke er en alvorlig en, syntes jeg du skal fokusere mer på utroskapet enn kjønnsykdommen.

EDIT: sorry, glemte at det sto EKS.

det var ikke en alvorlig håper jeg, får svar om en uke! men vet det er for det syntes.. pluss at legen sa det ser ikke bra ut. ekkel gutt assa!

Skrevet

hehe, det er hva gærene jenter gjør mot gutter. normale mennesker gjør ikke sånt. så det stemmer ikke for meg assa

Ser at det var elendig skrevet av meg, men det jeg hvertfall mente var.

Aldri stol på en gutt som sier at kondom ikke er nødvendig :P Eller noe i den duren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det var ikke en alvorlig håper jeg, får svar om en uke! men vet det er for det syntes.. pluss at legen sa det ser ikke bra ut. ekkel gutt assa!

Det SER ikke bra ut? Kanskje det er herpes da hvis det er masse sår osv!

Anonym poster: 6d4260e14e56a8b8ee52f64c37ddb348

Skrevet

Ser at det var elendig skrevet av meg, men det jeg hvertfall mente var.

Aldri stol på en gutt som sier at kondom ikke er nødvendig :P Eller noe i den duren.

hehe:p da skjønner jeg poenget ditt. men det var slutt mellom oss for en måndte siden, derfor ble jeg litt paff over at han gjorde det mot meg, lata som pikken hans var rein og lovte at den var det. ufyslig fyr assa

Skrevet

Det SER ikke bra ut? Kanskje det er herpes da hvis det er masse sår osv!

Anonym poster: 6d4260e14e56a8b8ee52f64c37ddb348

det var en hvit prikk som ble rød, som om blemme. utrolig kvalm assa

Gjest Tekola
Skrevet

Et tulleinnlegg og et svar på dette er fjernet.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...