Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva dere mener om jenter og kvinner som egler seg innpå mannfolk med samboer, forlovede/gift osv. Ei som gjør alt i sin makt for å ødelegge å skape splid pga sitt eget begjær og sexlyst.

Har opplevd dette, og hun dama får mye sympati, at det ikke var hennes feil i det hele tatt, og at det ene og alene var mannen som til slutt falt for fristelsen og ikke var til å stole på.

Hva mener dere? Jeg syntes begge har skyld. Men jeg syntes også at slike kvinnemennesker mister respekt. I alle fall min.

Anonym poster: 688fff08b6428bc0df10e7f7879a0e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er laveste rang hos meg og de er små, patetiske og ynkelige mennesker.

Kan de virkelig ikke finne seg sin egen mann, MÅ de ta andres??

• Liker 11
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Helt klart gubben som har mest skyld, en ordentlig mann avviser igledamer på en så tydelig måte at hun skjønner at det ikke er noen vits å sikle i fanget på ham.

• Liker 22
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror ikke det er det slut betyr.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnemennesket jeg sikter til er en slut. Hun har seg meg forskjellige menn hver helg, og hun er kjent for å være ei som jakter på spesielt opptatte menn. Så jo, sluts..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre også. Hun har ødelagt mitt forhold, (mannen var delaktig han og) men etter at hun fikk han på kroken var han uinteressant. Nå vet jeg at hun er på rotings med en fyr, som hun faktisk virkelig liker, som er singel. Jeg vet også at samtidig som hun roter med han, så er hun etter to andre til jeg vet om. Har lyst å sabotere hele greia for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Klarer voksne menn virkelig ikke å si "nei takk" når tilbudet er der? Eier voksne menn ikke selvkontroll? I så fall er det hennes feil. Hvis ikke så er det hans feil, ikke hennes.

Anonym poster: 212e6546ff6d76e41aed410f725a120f

• Liker 14
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Fins altfor mange damer som enten gir F om mannen har dame fra før av (vis han er villig), eller rett og slett aldri får greie på det. Om mannen er villig til å være utro så tenker man jo sitt om forholdet, og siden det allerede er dødsdømt så er det like greit å bare kjøre på med mannen? Kan jo være slik noen damer tenker. Fair enough... Så min personlige mening er at det så klart er mannen i forholdet som må få skylden her. Det er trossalt han som er i et forhold, mens kvinnen er singel, fri og frank, hun aner ikke noe om hvordan forholdet deres virkelig er, mannen kan jo si mye rart for sex. (har lært det oppi gjennom årene) og at han idet heletatt er utro forklarer resten?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolket er like billig som fnasket da.

Anonym poster: 7752f769ac0ceafeab57228c893773b3

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre også. Hun har ødelagt mitt forhold, (mannen var delaktig han og) men etter at hun fikk han på kroken var han uinteressant. Nå vet jeg at hun er på rotings med en fyr, som hun faktisk virkelig liker, som er singel. Jeg vet også at samtidig som hun roter med han, så er hun etter to andre til jeg vet om. Har lyst å sabotere hele greia for henne.

Har ikke så mye til overs for sånne kvinner nei, har ennå mindre til overs for sånne som deg.

Mannen din(?) burde helt fint ha klart å si neitakk hvis han elsker deg. Det er ikke jenta du bør begynne å hevne deg på

AnonymBruker
Skrevet

merkelig at dama alltid er sint paa den andre dama, men ikke paa det svinet av en utro mann hun har.

men det er vel en fornektelsesprosess

Anonym poster: 25f4f571d9a1f72007802eefcfc5b50c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble selv dumpet av sambo til fordel for en sånn type kvinne. Men da han ble singel, ble han uinteressant for henne. De må slite med ett eller annet som gjør sånt.

Anonym poster: 68b78f09effa36260999ff01a60cb6d3

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ugh.... I feel you

Elsker avataren din på så mange nivåer.

Skrevet

Jeg ble selv dumpet av sambo til fordel for en sånn type kvinne. Men da han ble singel, ble han uinteressant for henne. De må slite med ett eller annet som gjør sånt.

Anonym poster: 68b78f09effa36260999ff01a60cb6d3

Noen kvinner liker vel jakten. Jeg er enig med alle som sier at om mannen virkelig elsker deg osv osv ville han aldri gått i fella. Men på den andre siden så er det respektløst av en kvinne å sabotere et forhold med vilje for èn natts pleasure.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var i forhold når vi møttes, vi hadde oss en gang mens de var sammen så ble det slutt. Lykkelige i dag, 7år senere. Om det gjør meg til en slut, så ok. Jeg fant hvertfall min mann :)

Må nevnes at folk som strategisk går etter andre i forhold er ganske usmakelig. Skal sies at har kun gjort det der med nåværende mann, sånn at jeg slipper ildsinte kgere med helligvann og hvitløk.

Anonym poster: 9b0284bd8d98d7e4a896a8777e4993aa

Skrevet

Den som er i forhold har ansvar om å være trofast, ingen andre. At det finnes kvinner som syns det er moro å ødelegge for andre er ikke pent, men dersom hun er singel er hun fri til å prøve og å gjøre som hun vil. Ingen tvinger mannen å falle for en slik dame som en viljeløs bikkje, det velger han helt selv.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Å påstå at hun er ansvarlig for hva han gjør er som å si at hvis noen går rundt i forskjellige butikker og spør de som sitter i kassen, "har du en tusenlapp i kassa som jeg kan få av deg", så er den personen slem og ond, særlig hvis noen faktisk gir bort penger. Som om folk ikke kan tenke selv.

Anonym poster: 212e6546ff6d76e41aed410f725a120f

• Liker 4
Skrevet

Mannen min var i forhold når vi møttes, vi hadde oss en gang mens de var sammen så ble det slutt. Lykkelige i dag, 7år senere. Om det gjør meg til en slut, så ok. Jeg fant hvertfall min mann :)

Helt greit, men hvordan klarer du å stole på ham? Du vet jo best at han ikke trofast mot sin partner. Hva tror du gjør deg så spesiell at han aldri vil være utro igjen?

• Liker 1
Skrevet

Utroskap er noe dritt, umoralske kvinner er noe dritt, umoralske menn og mennesker som ikke tar hensyn til andres ve og vel er noe dritt. Der har jeg en lang liste med erfaringer.

Jeg har aldri med hensikt gjort noen noe vondt, jeg har heller ikke ønsket noen noe vondt før nå, og det er det kvinnemennesket som kom i veien for meg. Jeg ønsker henne samme skjebne, men karma tar henne vel. Jeg tror at man høster det man sår, er man umoralsk, vil man til slutt ende opp med en umoralsk mann. What comes around goes around, osv osv.

Og mitt råd til TS er, la det ligge, hun får som fortjent, og det gjør mannen din også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...