Gå til innhold

Brudesalonger i Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne høre hvilke brudesalonger dere vil anbefale (og hvilke bør man styre unna) i Tr.heim, og fortell gjerne litt om hvordan prøvtimen ble gjennomført og prisnivå :)

Anonym poster: e0459e401abb0a22cc2e4bcc5802c968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lises brudesalong på Melhus :) Jeg kjøpte ikke kjolen min der, men de fører samme merket som kjolen min (Mori Lee) og jeg måtte sy inn/justere lengden. De har ansatt en skredder på heltid og hun er helt fantastisk flink!!! Jeg fikk veldig god service selv om jeg ikke kjøpte kjolen der, og følte meg velkommen hver gang jeg stakk innom! :) Trivelige damer, både i person og på telefonen! Så tror nok man får en god opplevelse på prøvetimene her :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også anbefale Lises Brudesalong på Melhus! God service og hyggelig og kunnskapsrik innehaver! Jeg kjøpte kjolen min der av merket Lucca. Likte godt at de hadde litt uvanlige merker i tillegg til den vanlige :) Bra utvalg av festkjoler og tilbehør og!(hvis forlover eller mor skal ha ny kjole). Jeg følger de på facebook og der kommer de rett som det er med noen tilbud :)

Anonym poster: 87c236d5948a11e266e5432bfc8adfcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...