Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad jeg kjøpte crest! Har fått mye hvitere tenner - etter bare 3 ganger:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige dere som har hvitt dentin, min tenner blir aldri hvite fordi de aldri noensinne har vært det.

Gjest Naria
Skrevet

Heldige dere som har hvitt dentin, min tenner blir aldri hvite fordi de aldri noensinne har vært det.

Hvordan vet man om det er på grunn av dette at tennene er litt gule?

Jeg forsøkte Crest 3D for ca et år siden og kan ikke si jeg merket noen spesiell forskjell på tennene, men jeg har allikevel lyst til å prøve en gang til. Er ikke ute etter kritthvite Hollywood-tenner, fordi det er rett og slett ikke pent, men litt hvitere tenner hadde ikke vært å forakte.

Skrevet

:sjokk:

Jeg er overrasket over at det enda ikke er kommet noen moralpreken her

Klar over hvor mye det koster dere når emaljen er etset vekk eller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best Dentaworks. Har prøvd dette ( det er gele og tannskinner, ikke strips ) og tennene ble kjempefine :)

Anonym poster: 63cafdb85158d79f36ec468d0a9fd535

Skrevet

Noen som har før og etter bilder? :)

Skrevet

Hvordan vet man om det er på grunn av dette at tennene er litt gule?

Jeg forsøkte Crest 3D for ca et år siden og kan ikke si jeg merket noen spesiell forskjell på tennene, men jeg har allikevel lyst til å prøve en gang til. Er ikke ute etter kritthvite Hollywood-tenner, fordi det er rett og slett ikke pent, men litt hvitere tenner hadde ikke vært å forakte.

Brukte crestwhite advanced 12 ganger og så nesten ikke forskjell. Når jeg fikk de permanente tennene som unge la jeg merke til at de var mye gulere enn melketennene. Så jeg kan aldri få hvite tenner.

• Liker 1
Skrevet

:sjokk:

Jeg er overrasket over at det enda ikke er kommet noen moralpreken her

Klar over hvor mye det koster dere når emaljen er etset vekk eller?

Jeg tror det skal mere til for å etse vekk kroppens hardeste stoff. :)

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har nettopp brukt Crest 2 hours express, og kjæresten min klarer ikke slutte å kommentere hvor bra det har virket!! Ser forskjell selv, men de er likevel ikke så hvite som jeg vil ha dem. Ser at effekten skal vare i 3 mnd, men kan jeg bleike dem igjen før det?

Har allerede kjøpt en ny pakke... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heia,har brukt både 3d og 2 hours men enig med deg over her,de funker best.Har undersøkt lenge før jeg tok steget til bleking men tennene har tålt det bra,Har ei vennine som anbefalte det og tannlegen ho sin lurte på hvem som hadde bleka tennene ho sine for de var så fine.Har lest flere plasser aat de bruker crst hos tannleger i usa så da kan det ikke være så galt..Ja,vist det stemmer da.

Anonym poster: 10776da044202ec67bd11bc0da1d33e9

Gjest Euforia
Skrevet

Heia,har brukt både 3d og 2 hours men enig med deg over her,de funker best.Har undersøkt lenge før jeg tok steget til bleking men tennene har tålt det bra,Har ei vennine som anbefalte det og tannlegen ho sin lurte på hvem som hadde bleka tennene ho sine for de var så fine.Har lest flere plasser aat de bruker crst hos tannleger i usa så da kan det ikke være så galt..Ja,vist det stemmer da.

Anonym poster: 10776da044202ec67bd11bc0da1d33e9

Vet du hvor ofte man kan bruke 2 hours express?

Skrevet

Kan dere linke til ebayselgeren? :biggrin:

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

noen som har erfaring med hvor mange dager man skal bruke 3D Crest proffecial. Fått en pakke på 20 stk ,men flere sier at man kun behøver bruke de tre dager før man ser resultat. Må man alikevel bruke alle tyve for at det skal vare lenge?

Anonymous poster hash: c36c6...99a
Skrevet

Er fornøyd med SmileLab,men det iser litt i timene etter jeg har brukt det.

Har nå kjøpt SmileLab Sensitive og følte mindre ising da.

Skrevet

Jeg har brukt nordic white, og det funka fint for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...