Snop Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har lyst til å prøve meg på hjemmebleking av tennene, men synes det er forvirrende mange valg der ute. Har lest mange positive blogginnlegg om SmileLab, men tipper mange av disse er sponset.. Crest Whitestrips er jo mye billige, men det er så mange forskjellige typer på ebay, hvilken skal jeg velge?
Gjest BabyBlue Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Crest sitter bedre, smilelab bare sklir rundt i kjeften :S
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Crest! Jeg fikk kritt hvite tenner av denne! Men kjøp fra USA, billigere:) er akkurat ferdig med smilelab, og den var rævva i forhold, har så å si ikke noe hvitere tenner! Kommer sikkert av at crest er litt sterkere. Jeg fikk litt ising i tenne av denne, men det var verdt det Anonym poster: 5a8b453cb80329df1a83adbc4aac6bf6
Snop Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2013 Crest Whitestrips it is... Men da er det som sagt bare hvilken type jeg skal velge? Professional?
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Jeg brukte Crest 3d, de skal være de sterkeste men så bare en ørliten forskjell. Jeg har gult dentin (substansen bak emaljen) og kan aldri få kritthvite tenner.
Ikkeviktig Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Hvor får man kjøpt Crest? Bor i en liten by hvor vi kun har Vita, lindex, h&m og cubus med kosmetikk blant annet...
~white lady~ Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Hvor får man kjøpt Crest? Bor i en liten by hvor vi kun har Vita, lindex, h&m og cubus med kosmetikk blant annet... Jeg kjøpte privat på finn.no Fungerte ikke på meg, (Crest Vivid) men kjøpte heller ikke den sterkeste.
Gjest Hanzo Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Crest er ikke lovlig å selge i Norge, så du må bestille på nett.
kills Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Crest selges på eBay.. Det har høyere innhold av blekemiddel så det er bedre enn Smilelab. Bruker det selv!
Snop Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2013 Crest selges på eBay.. Det har høyere innhold av blekemiddel så det er bedre enn Smilelab. Bruker det selv! Hvilken type bruker du? Ser også at det er forskjellige pakker, altså med 10, 20 stk osv. Hvor mange skal jeg ha?
humalla Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Må følge denne tråden. Men for dere som har bleket tennene: skader det tennene? Blir det lettere hull åsånt?
According To Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Må følge denne tråden. Men for dere som har bleket tennene: skader det tennene? Blir det lettere hull åsånt? Jeg har null hull etter å ha brukt smilelab :-) Synes ikke det var noe spesielt bra, til vanlig bruker jeg Crest 3D tannkrem, superbra!
humalla Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har null hull etter å ha brukt smilelab :-) Synes ikke det var noe spesielt bra, til vanlig bruker jeg Crest 3D tannkrem, superbra! Åja, får du hvitere tenner av den? Må kjøpes på nettet den da? Prøvd noen tannkremer jeg har kjøpt her i norge, men blir ikke en prikk hvitere. Kanskje fordi alt det som funker er forbudt her i landet da
Snop Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2013 Et spm til: Er man avhengig av at den sitter festet på baksiden også, eller klistrer den hovedsaklig til framsiden? Jeg har tannregulering på baksiden av tennene (klosser) så jeg er redd kjøpet kan bli bortkastet.
kills Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Hvilken type bruker du? Ser også at det er forskjellige pakker, altså med 10, 20 stk osv. Hvor mange skal jeg ha? Jeg bruker Advanced Vivid, men 3D Professional skal være den desidert beste.. Kommer til å kjøpe den neste gang jeg trenger påfyll. Jeg tror det er 14 sett i Advanced Vivid pakken, jeg bruker aldri å bleke tennene i 14 dager. Kanskje 4-5 og så tar jeg en pause på flere uker før jeg gjør det igjen. Kan også være greit å kjøpe de 5 minute touch ups som man kan ta en gang i blant, de har jeg også, men lar de sitte i en halvtime. De sitter godt klistret på fremsiden av tennene, men man bretter de liksom bakover for at de skal sitte bedre. Når det er sagt så er det ikke snakk om mange mm, så hadde jeg hatt klosser bak hadde stripsen nok ikke nådd den, og jeg har litt små tenner
Gjest Hanzo Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Et spm til: Er man avhengig av at den sitter festet på baksiden også, eller klistrer den hovedsaklig til framsiden? Jeg har tannregulering på baksiden av tennene (klosser) så jeg er redd kjøpet kan bli bortkastet. Om du kjøper med Advanced Seal så sitter de som limt til tennene, så må ikke brette de bakover.
According To Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Åja, får du hvitere tenner av den? Må kjøpes på nettet den da? Prøvd noen tannkremer jeg har kjøpt her i norge, men blir ikke en prikk hvitere. Kanskje fordi alt det som funker er forbudt her i landet da Ja, jeg liker den godt :-) Tar derimot lengre tid, men blir gradvis hvitere. Har hatt en periode uten, men startet å bruke den igjen for 3uker siden og har allerede fått skryt for hvitere tenner. Jeg har kjøpt den når jeg har vært i utlandet på ferie og hamstret, men ser at den ligger ute på Ebay hvertfal :-).
Snop Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 10. januar 2013 Da er Crest Whitestrips Professional bestilt fra ebay, jeg gleder meg til å prøve og skal si fra hvordan det gikk :D
Snop Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #19 Skrevet 5. februar 2013 Er snart ferdig med de 20 dagene og kan fortelle at det fungerer kjempebra
humalla Skrevet 5. februar 2013 #20 Skrevet 5. februar 2013 Er snart ferdig med de 20 dagene og kan fortelle at det fungerer kjempebra Så bra! Har du før og etter bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå