Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 mnd. han elsker meg ikke, han har sagt det. han har sagt han liker meg men han vet ikke om han noengang kommer til å elske meg. vi vet begge at jeg liker han bedre enn han liker meg. dette er veldig sårt for meg men ellers er forholdet veldig bra, ihvertfall i mine øyne. og han er nok ganske fornøyd han også, siden det ble slutt en gang også kom han tilbake..

han må vel tro at han en dag kan elske meg når han vil være sammen med meg? .. skjønner ikke

Anonym poster: 26fb023548c7106a63de39d0c163cf8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han sier ofte at han vil så gjerne elske meg, men han kan ikke bestemme det selv. Han er veldig sjenert og har opplevd vonde ting (nære dødsfall) i barndommen. På fylla sier han at han elsker meg av og til.

hilsen TS

Skrevet (endret)

For det første har dere bare vært sammen i 3 måneder, og det er jo tydelig at han trenger lengre tid. Ang det at han ikke vet om han kommer til å elske deg, så tror jeg du må gi ham mere tid, det er alt for tidlig for ham enda..

My two cents..

Edit: gjentar meg selv her :P

Endret av Marsupilami
Skrevet

Dere er jo bare 3 mnd inn i forholdet.

Det tar tid å finne de følelsene, han kunne selvfølgelig ha ordlagt seg bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor i all verden disktuerer dere dt så tidlig?

jeg hadde syns kjæresten min var en tosk hvis han plutselig kom til meg for å fortelle at han ikke elsker meg og ikke vet om han noen gang kan det. hvor vanskelig er det å elske meg liksom? kan jo skje med tiden. Hvis han har tenkt på det allerede og kommet frem til "nei,jeg elsker deg ikke" og er sååå sikker på at det aldri skjer så bryr han seg neppe om deg

Anonym poster: 5f527a45b29b456d8a450cecf10636a9

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt skeptisk om en mann hadde sagt at han elsket meg etter tre måneder.....

Skrevet

Mener du seriøst at han skal elske deg etter tre måneder? Da vet du åpenbart ikke hva "å elske" betyr. Jeg ville vært veldig skeptisk til en mann som sa noe sånt etter så kort tid!

Skrevet

Og aldri si det på det første date, for vi vet vel hvordan det gikk med Ted i HIMYM :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

ja vet ikke

Endret av Jente1996-2
Skrevet (endret)

6 mnd er forsatt tidlig i mine øyne.

Og hvorfor ble det slutt den første gangen?

1996 = 17 år? Ikke for å være slem men da vet du ikke hva det er å elske en person. Litt kynisk sagt men men.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt ble det slutt en gang før.. vi har vært sammen i over et halvt år egentlig .... kanskje jeg er bare unormal rask til å elske...? :(

AnonymBruker
Skrevet

6 mnd er forsatt tidlig i mine øyne.

Og hvorfor ble det slutt den første gangen?

1996 = 17 år? Ikke for å være slem men da vet du ikke hva det er å elske en person. Litt kynisk sagt men men.

hehe ja du har vel forhåpentligvis rett.. har bare hatt en ganske emosjonell dag.. første gang ble det slutt grunnet at han var en dritt som rotet litt med andre jenter og sånn... lot han kjempe for å få meg tilbake da, og han viste at han angret. jeg vet sikkert ikke hva å elske er, men dette er ihvertfall mye mer enn jeg har følt for noen før. og jeg har hatt kjæreste før, men nå føler jeg det er ganske seriøst, da han er litt eldre. Jeg får bare gi han tid :)

Skrevet

Jeg må si meg uenig i at man ikke vet hva det vil si å elske noen når man er så ung. Selvfølgelig, de har vært sammen i veldig kort tid. Følelsene kan nok bli sterkere med tiden TS.

Uansett, jeg var med min første kjæreste fra jeg var 14-17. Selvom jeg var veldig ung, så elsket jeg han. Vi er fortsatt gode venner. Men ingen av oss (vi snakker som sagt mye sammen) har hatt så sterke følelser i senere tid, enn det vi hadde for hverandre. Vi var nok for unge til at det kunne være så seriøst. Men vi elsket virkelig hverandre.

• Liker 1
Skrevet

han må vel tro at han en dag kan elske meg når han vil være sammen med meg? .. skjønner ikke

Kanskje. Jeg kjenner ikke ham, så det er ikke godt for meg å si. Alternativt så er han sammen med deg fordi det er kult å ha kjæreste.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt skeptisk om en mann hadde sagt at han elsket meg etter tre måneder.....

Hvorfor er man sammen med noen om man ikke elsker vedkommende?

• Liker 1
Skrevet

1996 = 17 år? Ikke for å være slem men da vet du ikke hva det er å elske en person.

Hvorfor ikke? Jeg har erfart det motsatte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, kanskje fyren bare trenger litt lenger tid på å elske deg. Og til de andre, det er jo litt forskjell på hvor fort folk begynner å elske noen og man gjør det kanskje litt tidligere om det er første kjæreste. Sånn var de i hvert fall hos oss. Vi var 20 og hun elsket meg selv om forholde bare varte et halvt år.

Anonym poster: 7ed92c80b04214b6dd2b75beb68b0a17

Skrevet

Det å elske kan ta litt tid. Fornoen tar det 3 måneder, for andre tar det kanskje over 1 år. Jeg og samboer sa vel til hverandre at vi elsket hevrandre etter rundt 4 mnd, men det var ikke før en god stund frem i forholdet at jeg faktisk forsto at jeg virkelig elsket han. :)

Han trenger nok bare litt tid:) for noen kan det være fryktelig skremmende å tenke at man er så glad i en person at man elsker dem :)

Skrevet

Det tar tid å elske noen.. Det trur jeg ikke er noe som skjer etter et halvt år eller tre måneder (ble litt forvirret her, men samme det) Gi han litt tid.. Men samtidig er det vel ikke stort mer normalt å gå til noen å si ''jeg elsker deg ikke, vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller''

AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å elske noen.. Det trur jeg ikke er noe som skjer etter et halvt år eller tre måneder (ble litt forvirret her, men samme det) Gi han litt tid.. Men samtidig er det vel ikke stort mer normalt å gå til noen å si ''jeg elsker deg ikke, vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller''

var den jeg stusset over også.

Kan det være at det var ts som tok det opp da? Likevel,syns det er litt spesielt å si "vet ikke om jeg kommer til å gjøre det"

Jeg har lært meg å ta folk på ordet og høre på hva de sier.

Når jeg var på din alder ts,var jeg også i et litt rart forhold hvor det ikke helt gikk begge veier. Det var samme greia,joda,han var interessert og glad i meg,men ville egentlig ikke ha forhold.

I og med at vi hadde det så bra sammen tenkte jeg at det var et spørsmål om tid,men hvorfor skulle han lyve om det? han kjenner seg selv nok litt bedre enn det du kjenner ham,så hør på det han sier.

Kanskje det er en grunn for at han sier at han "kanskje ALDRI kan elske deg"? syns den var litt brutal jeg..

Kan jo forsåvidt være at han kun syns det er litt "kult" med kjæreste.

Anonym poster: 5f527a45b29b456d8a450cecf10636a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...