Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 hokket opp med min utro eks. han sier han vil være i lag med meg samtidig som han hokker opp med andre og han sender næsty bilder med andre. jeg vet jeg skal vekk fra han. men hva svir mest for han mon tro? han fortjener å bli satt på plass.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Du skal bare gå- og aldri se deg tilbake.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 At du bare forsvinner uten å si et ord og aldri svarer han. Jeg tror nok ikke han biter på hevn eller kjefting. 2
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 At du bare forsvinner uten å si et ord og aldri svarer han. Jeg tror nok ikke han biter på hevn eller kjefting. Enig, hevn og kjefting biter ikke på slike typer, lite som gjør det- det beste er ignorering, ta livet ditt tilbake kjære deg, ingen som fortjener og bli utsatt for slik oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 han kommer ikke til å bry seg noenting da heller.. derfor blir jeg så frustrert inni meg. virker som han tenker kun på sex(samma hvem)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Hva betyr mest for han? Ta han der det svir mest! Anonym poster: b536938295c63a80d24d1efaa9693956
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 har kommet til det stadiet at jeg faktisk vil det. men han viser til at ingenting svir. har dere noen råd om hva som kan svi for sånne folk? jeg har en idee: ligge med en hot fyr å sørge for at han får greie på det han er misunnelig på kjekke gutter(selvom han er kjekk selv) ikke for å ta hevn egentlig, men for at jeg skal komme meg videre.
Havbris Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Gå, og glem han, han er ikke verdt din energi. Endret 8. januar 2013 av Havbris
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Erfaringsmessig får han deg aldri ut av hodet hvis du bare finner en som er mye bedre enn han, og blir lykkelig.
Gjest SpaceBaby Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 hokket opp med min utro eks. han sier han vil være i lag med meg samtidig som han hokker opp med andre og han sender næsty bilder med andre. jeg vet jeg skal vekk fra han. men hva svir mest for han mon tro? han fortjener å bli satt på plass. Det er da ganske åpenbart at han har all makt over deg og at du har null makt over ham. Det finnes med andre ord ingenting du kan gjøre for å "sette ham på plass". Det beste du kan gjøre nå er å bare la det gå. 1
Steinar40 Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Full ignorering av denne fyren, og så konsentrerer du deg på å finne en bra mann for deg selv. Drit i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå