AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hei Jeg har noen uker fremover hvor jeg er på farten fra syv om morgningen til halv ti om kvelden.. jobb, skole, trening eller jobb, trening, skole.. trenger tips for sunn mat jeg lett kan ta med i veska og spise på bussen/skolen.. Har lagd en del horn med ost og skinke som jeg bare tar med rett fra fryseren om morgningen.. som har tint til ettermiddagen.. men ser for meg at dette kan bli litt kjedelig i lengden.. Brødmat blir jeg fort lei av, og er kjedelig med den typiske svette osten på skiva.. Forslag/oppskrifter? Anonym poster: 92b43df12f243d5c8ca3546026c521eb
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 - Wraps med kylling/svinekjøtt/kalkun/skinke. - Lomper med pålegg. - Frukt kuttet opp i biter i en plastboks, så tar du på vaniljekesam/kesam. - Pitabrød med forskjellig kjøtt og salat oppi. - Grønnsaker som du kan gå å spise på. - Kjøp deg en pakke knekkebrød og pålegg, så kan du spise på dette underveis. - Omelett med grønnsaker på - Tunfisksalat - Pitapizzer eller pizzasnurrer(som du lager selv) Anonym poster: 701c98678fb0972407f277b93df7e1ff 1
Gjest Funky Punk Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Lag supper og frys ned. Ta det opp kvelden før, la det tine, gjør et oppkok (tar jo ikke lange tiden) og ha det over på termos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå