Gå til innhold

Heller BESTEVENNER enn INGENTING, eller.....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en gutt jeg har vært veldig god venn med i tre år nå men er den siste tiden vi har vært bestevenner.

Jeg friendzonet han fra første stund(2,5 år) og har ikke åpnet opp øynene for ham før det siste halvåret.

Jeg er veldig sikker på at han har friendzonet meg også, ettersom vi alltid snakker om at vi er bestevenner, bros osv

(vi går forresten i samme klasse på samme skole)

Jeg klarte en liten stund å akseptere at vi bare kom til å være venner, og hele juleferien gikk fint, ettersom jeg ikke så han. Men med en gang jeg ser han på skolen.... ouf. Han er så kjekk!

Jeg synes det er helt greit å være bestevenninna hans, heller det enn ingenting. Men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde blitt vanvittig lei meg om han ble sammen med ei annen jente, og det verste er at jeg vet om flere jenter som er keen på han, tenk om de sier det til ham før meg, og han blir sammen med dem?

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Jeg vil ikke si at jeg er forelsket, det er jeg ikke.

Men er meget betatt, tenker at det hadde vært deilig å kysse han, og ja, jeg har da littegranne følelser for fyren :)

Problemet er at jeg aldri har hatt en så nær guttevenn og vil ikke ødelegge vennskapet vårt pga mine egoistiske følelser som helt sikkert går over når skoleåret er omme og jeg ikke ser han på lang tid...

Og ja, jeg har prøvd å flørte og hinte til ham, men han skjønner tydeligvis ingenting... Ser nok bare på signalene mine som vennskapelig.

(Er mange som tror/har trodd at vi er sammen/holder på)

Men et spm til gutta:

Hvordan ville dere reagert om jenta dere har sett på som god venninne/bestevenn i flere år, plutselig forteller deg at hun liker deg?

(Hadde du blitt lei deg? Synes det var kjipt? Blitt sur? Skulle ønske at hun aldri sa det?)

Synes dere vennskapet vårt er verdt å risikere?

Eller synes dere heller jeg skal holde ut et halvt år til og glede meg til studentlivet hvor jeg møter massevis av andre gutter? :)

Hilsen meg

Anonym poster: 6d5d20edc23672bd59f90b9a9ecd445f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bump

AnonymBruker
Skrevet

Du kan tenke på det sånn at hvis han får seg kjæreste nå, blir du nedprioritert, og kommer gradevis til å miste kontakten. Du kan også brenne deg på bålet om å fortelle han om dine føleser, men jeg trur ikke han vil kutte deg ut av den grunn. Fortell han at du begynner å bli litt betatt av han. Et eksempel (som er ganske fjortiss, men funker for mange) er hvis han står tett opptil deg når dere snakker, eller er nær intimsonene din, så kan du si "Du, kjekken.. kommer du nærmere nå så kysser jeg deg". Se ann reaksjonen, kanskje du får et kyss, eller kanskje han trekker seg unna. Da kan du jo bare le det bort som om det bare var kødd.

Uansett..

Får han seg kjæreste: kommer du til å miste det nære forholdet deres

Forteller du følesene og han ikke liker det: Blir kanskje avstand, men kanskje han trenger litt tid.

Fortelle følesene og han liker der: Han er din.

Ikke fortelle noenting: Alt fortsetter som før.

Anonym poster: 2a97756fdc4d182de4d9a8f02ee7306d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten hoppe i det, kjære deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...