Gå til innhold

Bloggere over 25 og over 30...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempebarnslig når de poserer frem i dagens out fit. Når man er over 30 år så har man vel andre ting å vise enn klærne og kroppen?

Jeg må også si jeg er sjokkert over så mange som har åpen facebook profil. Når noen kommenterer eller liker bilder så får jeg ofte se fremmede bilder av jenter/gutter eller barn jeg ikke kjenner. Greit nok, men jeg må si jeg er sjokkert over foreldre som lar sin 14 årige datter stille i bikini og lage den kløfta som profilbilde. Jenta hadde 580 likes på bilde....skjønner det er hardt å være ung jente i dag. Alt som teller er skjønnhet, tynnhet og store pupper. Denne jenta på 14, ja det stod hun var født i 1998 hadde større pupper enn meg som er snart 30. For en verden vi lever i. Ville dere tillatt slike bilder hvis det var deres døtre?

Tilbake til bloggere, hvorfor må de vise klærne, det er jo så kjedelig å se på.

Anonym poster: 38721471a414321f62059353c7e376cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva tenker lærere om slike elever som stiller i minikjole, dyp kløft. oversminka og ser ut som en 20 åring som skal på nattklubb, enn en uskyldig 14 åring? Er ikke konfirmert engang. Mange gutter som skrev hvir heit. sexy og deilig hun var. Hun fikk også spørsmål om sex....er verden blitt slik nå? Spør man bare rett ut, utfra et bilde? Tror jeg er blitt for gammel for denne verden jeg....

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ihvertfall siden det er masseprodusert drit de har på seg som vero moda og bik bok, ikke noe spesielt i det akkurat, for å svare på det siste du skrev.

Anonym poster: 2250a40e62f9842504c8d58af66ec06b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er greia med det? Jeg tror for mange kjeder seg i dag. Ut og opplev verden, ikke se den gjennom et kamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...