Gå til innhold

Er det lov...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...å "holde på" med flere samtidig? Jeg har en gutt jeg møter svært sjelden, men når vi møtes er han svært flørtende. I blant sender han sms med flørtende eller smådirty innhold. Andre ganger er det stilt som i graven. (Nå har jeg ikke hørt fra ham på to uker..) Han er kjempekjekk, men etter som det har vært stilt en stund, har jeg begynt å betvile hans personlighet. Allikevel vil jeg ikkenkappe hånda av ham helt ennå.

Nå har jeg fått opp øynene for en som alltid bare har "vært der". Jeg vet ikke om han liker meg, men det er vel lov å prøve seg selv om jeg ikke har kuttet hånda av han andre?

Anonym poster: 3cbf441a7df155bf1447d485a0b983b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke lovet trofasthet til noen av dem så her må du gjøre hva du selv føler er rett.

Er i en lignende situasjon selv, og magefølelsen min sier i fra om jeg trår over de moralske grensene som jeg føler er mine.

Anonym poster: f996ebc1f53d1360d7dbe386744ab9fa

• Liker 2
Skrevet

Langdistanse forhold er så vanskelig, iom at intimiteten ikke ligger der.

om dere ikke har sagt dere fast følge så ser jeg ikke hvorfor ikke

Skrevet

Selvfølgelig kan du treffe andre når dere ikke er i ett forhold! Du skal ikke sitte på vent for en person du ikke vet er interessert i deg for noe annet enn flørt. Gå ut, ha det gøy, flørt og treffer du drømmemannen så kan mr "sender meldinger når jeg er kåt og ikke har noen andre" bare ha det så godt ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å gå etter regelen at om jeg hadde syns det var kjipt at den andre gjorde det jeg gjør, så er det galt :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier å gå etter regelen at om jeg hadde syns det var kjipt at den andre gjorde det jeg gjør, så er det galt :)

Ja - men du bør også tenke litt på hva du tror den andre tenker er galt. Man vil jo ikke såre andre heller. Virker det som han/hun føler mye for deg, prioriterer deg, tenker på deg? Da bør man ikke bare ta hensyn til sine egne følelser. I så fall må man SI IFRA om at du ikke bare vil treffe den ene.

Men om fyren ikke har tatt kontakt på to uker - så er det vel neppe en seriøs relasjon. I hvert fall ikke fra hans side (med mindre de tydelig har SAGT noe annet seg imellom, såklart).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...