AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Har holdt meg relativt sunn en periode nå, men i dag sprakk jeg. Åt en hel pakke smil, smarties og kransekakestenger. Føler meg dritt innvendig nå. Åhr, blir så irritert på meg selv - hvorfor har jeg så dårlig viljestyrke? Har dere noen motiverende tips? Anonym poster: bf33b1dda874050a5bf31ee7d3a92dbe
Leifern Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Du dør ikke av å ete litt snop i ny og ne. Klarer du seks dager uten, så skader det ikke all verden med én dag med litt godsaker. Å holde seg unna i månedsvis er bare tull. 9
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Det går helt fint, fortsett som vanlig imorgen. Ingen krise.
antibac Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Vi sprekker alle en gang i blant! Fortsett som vanlig i morgen 1
PepsiMax Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Dette var da ikke så ille! Man må kunne unne seg litt innimellom Hovedsaken er en sunn hverdag.... 2
sol87 Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Har holdt meg relativt sunn en periode nå, men i dag sprakk jeg. Åt en hel pakke smil, smarties og kransekakestenger. Føler meg dritt innvendig nå. Åhr, blir så irritert på meg selv - hvorfor har jeg så dårlig viljestyrke? Har dere noen motiverende tips? Anonym poster: bf33b1dda874050a5bf31ee7d3a92dbe Det var en sprekk. Det skjer. Du har ikke lagt på deg femti kg på grunn av det. Husk at det som teller er det du spiser oftest, ikke det du sprekker på en sjelden gang. Lær av feilen, og spist sunt neste dag. 2
Larsern Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Har ingenting å si overhodet. Bare fortsett å ha et godt kosthold og tillat deg å sprekke en dag eller to i uka.
LittDiva Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Dette kaller du for en sprekk? høres ut som en alminnelig kosedag for meg, og de skal man også ha.
Gjest Is_te Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Jeg sprakk også i dag, med donut!! Spiser til meg litt samvittighet med stangselleri og yoghurt dip... Moralens vokter
Isolde Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Jeg og mamma har innført en liten "plan" til hvordan vi ikke skal sprekke med det vi elsker mest.. Jeg ELSKER potetgull og alt salt, og kunne faktisk levd på det. Mamma derimot elsker sjokolade og yoghurt som er fullt av sukker.. Det vi har kommet frem til er at jeg ikke kan spise potetgull, baconsnacks etc. og hun ikke kan spise sjokolade, yoghurt og iskrem. Vi har skrevet en kontrakt på at vi bare kan spise dette i høyitdene (bursdag,jul, nyttår osv.), eller en dag i mnd hvis det er en mnd uten høytid. Bryter en av oss dette kontraktet, og vi er ærlige, så skal 1000,- gå til en hjelpeorganisasjon. Jeg er student så for meg funker det veldig bra, for jeg har ikke råd med betale ut 1000,- flere ganger.. Men hvis man skulle sprekke går pengene til et bra formål! Og det tror jeg nok kan skje mange ganger Hehe!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Var du sulten da du "sprakk"? Det gjør ingenting å spise sjokolade innimellom, men tillat deg selv å heller spise noe ca. 1 dag i uken enn "aldri". Da spiser du mindre porsjoner. Anonym poster: 19ae147c941f3018074a273938697e85
Gjest *Maja* Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Alle har dager der en "sprekker". Det er ikke noe å tenke på så lenge en ellers er flink og holder seg til en gang i uka. Jeg kan lett ha en dag der kroppen krever noe ekstra selv om det ikke er spisedag og da kan jeg lett geffle i meg 20 biter sushi, 2-3 poser rekechips og runde av med smågodt
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Å sprekke innimellom er helt normalt. Det er bedre at du har èn kosedag i uka(feks lørdag) hvor du spiser LITT, enn å spise flere poser godteri når du først sprekker. Jeg har kosedag på lørdager, og sprekker så og si aldri ellers:) Anonym poster: e5bdcd8abf1e93518267cecab81282fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå