AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg skal ha nytt kjøkken. Hjertet vil ha Unoform-kjøkken, men lommeboka sier nei. Går det an å bestille skrog og alt fra IKEA og sette på dører fra Unoform? Anonym poster: a5b61032c0ac9b5da543cbafbba26d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 7. januar 2013 #2 Del Skrevet 7. januar 2013 I så fall ville jeg kjøpt skrog fra IKEA og bare ei dør fra Unoform for å se om de passer sammen. Gjør de det, så kjeper jeg resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Del Skrevet 7. januar 2013 du kan selvfølgelig kombinere akkurat som det passer deg, men du må sørge for at skrog og dører passer på mm sammen. Anonym poster: 4449bd37dfacdefe962040a9e54d3e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 7. januar 2013 #4 Del Skrevet 7. januar 2013 Du kan jo måle dørene og se om de passer i størrelsen men det viktigste er at de stemmer overens med hengslene. Jeg kjøpte et skrog fra IKEA og det var ikke kompatibelt med hengslene på den døra jeg hadde (kjøpt på monter). Jeg fikk det til men det var fordi min far er møbelsnekker og har mye spesialverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Del Skrevet 7. januar 2013 Skrogene er det som koster minst i et kjøkken (med mindre det er snakk om et kjøkken med heltreskrog da), det er frontene som koster mest, så tviler på at du kommer til å spare mye på å kjøpe skrog fra IKEA. Du må sjekke at målene på frontene hos IKEA og Unoform stemmer overens og at plassering av hengsler og fester for fronter passer sammen. Anonym poster: ff860ab23c7c66f41a0094e999273cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå